آواژه
ارائه خدمات روانشناسي

ماده مخدر كروكوديل يا دزومرفين از مشتقات مرفين است. نام خياباني اين ماده كروكوديل است و در سال 1932 در آمريكا به واسطه دكتري به نام ليندون فردريك اسمال كشف شد. اين ماده اثر ضد درد 8 تا 10 برابر قوي تر از مرفين دارد. كروكوديل به عنوان ترسناك‌ترين ماده در جهان شناخته شده است و به دليل اثرات مخربي كه بر بدن مي‌گذارد؛ به عنوان خطرناك ترين ماده در دنيا معرفي شده است. ماده مخدر كروكوديل گوشت انسان را مي‌خورد و از درون نابود مي‌كند.

ماده مخدر كروكوديل اولين بار در كشور روسيه و سيبري شيوع پيدا كرد. روس ها نام كروكوديل را به دليل اينكه پوست بدن با مصرف به رنگ سبز در مي‌آيد انتخاب كرده اند. و مدتي بعد از مصرف گوشت بدن پوسيده شده و نابود مي‌شود. دزومرفين نيز مانند تمامي مواد مخدر اثرات مخرب دارد و به مرور زمان آسيب هاي جبران ناپذيري بر زندگي فرد وارد مي‌كند. گاه حتي مصرف يك بار آن باعث اعتياد مي‌شود. به همين دليل مراقب باشيد و از مشاوران متخصص حوزه سلامت در زمينه اعتياد راهنمايي بگيريد. براي دريافت مشاوره اعتياد كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه اعتياد مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره  02191002360 و يا از طريق تلفن هاي ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگيريد.

ماده مخدر كروكوديل

ماده مخدر كروكوديل چيست؟

ماده مخدر كروكوديل يا مزومرفين از مشتقات مخدر هروئين است و تاثيرات آرام بخش و تكسين كننده سريع و قدرتمند است. اين ماده در سال 1932 كشف شده است كه قدرتي 8 تا 10 برابر مرفين دارد. اين ماده از تركيب كدئين، بنزين، تينر، يد، اسيد كلريدريك يا جوهر نمك و فسفر قرمز توليد شده است.

ماده مخدر كروكوديل به عنوان جايگزين هروئين تبديل شده و قيمت آن نيز كمتر از هروئين است. اما درصد مرگ و مير كروكوديل از هروئين بيشتر است. شيوع اين ماده در كشور روسيه بود و به اين دليل آن را كروكوديل ناميدند كه با مصرف، پوست فرد به رنگ سبز در مي‌آمد. با مصرف طولاني مدت دزومرفين، گوشت بدن از داخل پوسيده شده و به مرور زمان از بين مي‌رود. در اين مقاله تمامي جوانب ماده مخدر كروكوديل را سنجيده ايم. براي كسب اطلاعات بيشتر تا انتهاي مقاله همراه ما باشيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه كراك كليك كنيد.

عوارض ماده مخدر كروكوديل

عوارض ماده مخدر كروكوديل

مصرف تمامي مواد مخدر براي بدن مضر است و عوارض ايجاد مي‌كند. ماده مخدر كروكوديل نيز به دليل عوارض شديدي كه بر بدن مي‌گذارد؛ خطرناك ترين ماده شناخته شده است. تاثيرات اين ماده بر مغز زياد بوده و به صورت كاملا واضح بر بدن مصرف كننده اثر مي‌گذارد. اين ماده باعث پوسيدگي گوشت و آلوده شدن بدن مي‌شود. در اين بخش مقاله عوارض اين ماده مخدر را توضيح داده ايم.

❌ شروع زخم هاي پوستي

با مصرف ماده مخدر كروكوديل، زخم هاي پوستي آغاز مي‌شود. اين ماده مخدر به مرور زمان آسيب هاي زيادي به پوست وارد مي‌كند. پوست را ناهموار مي‌كند و باعث پوسيدگي مي‌شود. و بدن فرد مصرف كننده كاملا شبيه به كروكوديل مي‌شود. بعد از مصرف نيز رنگ پوست افراد سبز مي‌شود اما اين رنگ موقتي است. حتي در موارد شديد اعضاي بدن قطع مي‌شود و فرد بعد از تزريق توانايي تزريق دوباره نخواهد داشت.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه انواع مواد اعتياد آور كليك كنيد.

❌ آلودگي خون

يكي از عوارض ماده مخدر كروكوديل، آلودگي خون است. به دليل نيمه عمر كوتاهي كه دارد به سرعت وارد گردش خون مي‌شود و به بافت هاي مختلف بدن مي‌رود. اين ماده مخدر به طور كاملي در خون حل نمي‌شود و به شكل توده ظاهر مي‌شود. تخريب هاي بافتي نيز از همان ابتدا آغاز مي‌شود. مصرف اين ماده باعث از بين رفتن دندان ها، استخوان و فك مي‌شود. حتي به مرور زمان فرد در صحبت كردن و راه رفتن نيز دچار مشكل مي‌شود.

❌  تاثيرات مغزي

ساختار مغز با مصرف هر نوع ماده مخدري برهم مي‌ريزد. و ماده مخدر كروكوديل نيز اين قضيه دور نيست. تاثيرات اين ماده از مرفين و هروئين بيشتر است اما قيمت كمتري از آنها دارد. و به دليل اينكه تاثيرات 8 تا 10 برابر بيشتري از مرفين دارد؛ عوارض بدتري ايجاد مي‌كند. اينكه اين ماده توهم زايي ندارد؛ دليل بر آسيب هاي مغزي كمتري نيست. حتي آسيب هايي كه كروكوديل بر فرد وارد مي‌كند؛ بيشتر از مواد توهم زا مي‌باشد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه علائم اعتياد به مواد مخدر كليك كنيد.

طريقه استفاده از ماده مخدر كروكوديل

ماده مخدر كروكوديل به شيوه تدخيني و تزريقي قابل مصرف است. مصرف آن باعث حل نشدن ماده در جريان خون مي‌شود و عارضه هاي پوستي ايجاد مي‌كند. و پس از مدتي اندام هاي مصرف كننده به رنگ سياه در مي‌آيد و در برخي از موارد اعضاي بدن از فرد جدا مي‌شود. گاه اين ماده را به شيوه خوراكي نيز مصرف مي‌كنند. و به دليل اينكه از ماده هروئين قيمت كمتري دارد؛ افراد بيشتري به سمت آن گرايش پيدا مي‎‌كنند.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه علائم اعتياد به هروئين كليك كنيد.

ترك ماده مخدر كروكوديل

ماده مخدر كروكوديل راه بدون بازگشت است. زيرا عفونت هاي زيادي وارد مي‌كند كه حاصل از اعتياد به مزومرفين است. به قدري اين ماده خطرناك است كه فرد تا 2 سال اجازه زندگي دارد. زماني كه مصرف كننده بيماري زمينه اي داشته باشد؛ كروكوديل مي‌تواند آن را تشديد كند. و حتي باعث اوردوز و مرگ فرد شود.

ماده مخدر كروكوديل به طور تقريبي قابل ترك نيست و افراد معتاد به هروئين شايد بتوانند ماده را ترك كنند اما در كروكوديل قضيه متفاوت است. حتي عوارضي كه اين ماده دارد غير قابل جبران است. به دليل اينكه رگ هاي خوني از بين رفته اند و فرد هيچ دارويي را نمي‌تواند مصرف كند. و فرد را خيلي زود و سريع با مرگ روبرو مي‌كند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه ترك اعتياد به مواد مخدر كليك كنيد.

علت محبوبيت كروكوديل

ماده مخدر كروكوديل در اوكراين توليد شد و مواد اوليه آن از قيمت كمي برخوردار بود. تاثير اين ماده نيز از كراك و هروئين بيشتر است. به همين جهت خيلي ناگهاني محبوبيت پيدا كرد و افراد زيادي شروع به مصرف كردند. حتي قيمت آن از مواد مخدر ديگر بسيار كمتر است. و به سرعت نيز زندگي فرد را تحت الشعاع قرار مي‌دهد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه اعتياد به چند ماده كليك كنيد.

كلام آخر

ماده مخدر كروكوديل بسيار خطرناك و مخرب است. و ترك بسيار دشواري دارد. زماني كه يكي از اطرافيان به چنين ماده اي اعتياد پيدا كرده بود؛ حتما با او صحبت كنيد و در رابطه با عوارض آن توضيح دهيد. هرچه زودتر فرد از شر اين ماده خلاص شود؛ عوارض كمتري را تجربه خواهد كرد. براي ترك و كمك به معتادان حتما از روانشناس كمك بگيريد. مركز مشاوره آواژه به صورت تلفني و حضوري به شما مراجعين گرامي خدمات ارائه مي‌دهد. جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره زير تماس حاصل فرماييد.

براي دريافت مشاوره در زمينه ماده مخدر كروكوديل مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره 02191002360 و يا از طريق تلفن هاي ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نماييد.

منبع:

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۴۷:۴۶ ] [ آواژه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی