آواژه
ارائه خدمات روانشناسي

انتقام از عشق سابق | بهترين انتقام بعد ترك

انتقام از عشق سابق شايد به نظر روش نادرستي به نظر بيايد. اما در چنين شرايطي افراد ناراحتي و خشم زيادي را تجربه كرده و به درستي نمي‌توانند در اين مورد فكر كنند. به همين دليل انتقام گرفتن را انتخاب مي‌كنند. اين موضوع در يك رابطه عاطفي صدمات زيادي را به دو طرف وارد مي‌كند. معمولا كنارآمدن با اين شرايط بسيار دشوار بوده و افراد حالات روحي متفاوتي را تجربه مي‌كنند. گاهي فكر كردن به انتقام به دليل جبران كردن همين موضوع است. اما بايد به بعد از انتقام گرفتن نيز فكر كرده و عوامل مختلفي را در نظر داشت. آيا افراد واقعا بعد از انجام اينكار به آرامش مي‌رسند؟ در اين مقاله سعي مي‌كنيم به پاسخ اين سوال بپردازيم. براي دريافت مشاوره رابطه كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه انتقام از عشق سابق مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره 02191002360 و يا از طريق تلفن هاي ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نماييد. 

منبع:انتقام از عشق سابق

 

انتقام از عشق سابق

انتقام از عشق سابق يكي از اولين تفكراتي است كه به ذهن افرادي مي‌رسد كه مورد خيانت يا طرد شدگي قرار گرفته اند.خشم و عصبانيت در اين دوران كاملا طبيعي بوده؛ اما قطعا انتقام بهترين راه براي برطرف كردن آن نيست. فراموش نكنيد كه انتقام گرفتن و حتي فكر كردن به آن نه تنها انرژي زيادي را از افراد مي‌گيردِ بلكه آسيب هاي رواني زيادي را نيز در پي دارد. افراد تصور مي‌كنند كه در صورت صدمه زدن به ديگري به آرامش مي‌رسند. اما در واقع اين تفكري غلط است. همچنين اينكار ديگري را متوجه اشتباهش نكرده و حتي شايد او را ترغيب به مقابله مثل كند. در نتيجه اين چرخه براي مدت زمان نامعلومي ادامه مي‌يابد. براي اطلاع از راه هاي فراموش كردن عشق كليك كنيد.

دلايل گرايش به انتقام از عشق سابق

در واقع گرايش افراد به انتقام از عشق سابق بعد از صدمه اي كه او به آنها زده است؛ يكي از واكنش هاي طبيعي است. اما معمولا بعد از مدتي به صورت خودجوش از بين رفته و افراد همه چيز را فراموش مي‌كنند. اين موضوع براي همه افراد اتفاق نمي‌افتد. براي اين حالت دلايل مختلفي مطرح مي‌شود. برخي از آنها شامل موارد زير مي‌شوند. براي اطلاع از دلايل شكست عشقي كليك كنيد.

عشق سابق بدون دليل و بي خبر شما را رها كرده است

او به شما خيانت كرده و اكنون با فرد ديگري است

او به شما وعده ازدواج داده اما بي وفايي كرده و دچار بي اعتمادي خانواده و ديگران نسبت به شما شده است

به طور كلي دلايل مختلفي براي اين موضوع وجود دارد كه كاملا بستگي به شرايط رابطه و همچنين ويژگي هاي شخصيتي افراد دارد. اما پيدا كردن علت اين موضوع و بررسي آن به صورت دقيقف نه تنها اين تفكر را از بين مي‌برد. بلكه باعث مي‌شود افراد در روابط آينده خود به شكل بهتري عمل كنند.

بهترين روش هاي مختلف انتقام از عشق سابق

 

با اينكه به طور كلي انتقام از عشق سابق كار درستي نيست. اما با انجام برخي از كارها طرف مقابل متوجه اشتباه خود خواهد شد و حتي احساس پشيماني خواهد كرد. فراموش نكنيد كه گذر زمان همه چيز را بهتر كرده و افراد متوجه حقيقت خواهند شد. براي آشنايي با انواع آسيب هاي خيانت كليك كنيد.

📌تلاش براي ارتقاي خود

يكي از بهترين روش هاي انتقام از عشق سابق، تلاش براي رشد فردي و ارتقاي خود است. در چنين شرايطي وقتي فرد متوجه پيشرفت و موفقيت شما مي‌گردد؛ قطعا از كار خود پشيمان شده و به بازگشت فكر مي‌كند. اين موضوع هم منفعت شخصي براي فردي دارد كه مورد بي مهري قرار گرفته و هم منجر به پشيماني طرف مقابل مي‌شود. از طرفي هيچكس هم آسيبي نمي‌بيند.

📌بخشش

بخشش يكي ديگر از راه هاي انتقام از عشق سابق است. چرا كه احتمالا طرف مقابل نيز انتظار اقدامي را از سمت شما دارد. اما وقتي كه او را مي‌بخشيد و همه چيز را فراموش مي‌كنيد؛ او خود دچار عذاب وجدان مي‌شود. همچنين قطعا روزي نتيجه كارهايش را خواهد ديد. بخشش كار سختي است و بهتر است خود را مجبور به چنين كاري نكنيد. با انجام آن افراد آرامش بيشتري را تجربه مي‌كنند.

روش هاي رايجي كه براي انتقام گرفتن از عشق سابق استفاده مي‌شود

معمولا در چنين شرايطي افراد واكنش هاي مشتركي از خود نشان مي‌دهند. با اينكه انتقام از عشق سابق به روش هاي مختلفي انجام مي‌شود؛ اما برخي از اقداماتي كه در اين زمان انجام مي‌شود شامل موارد زير مي‌شود.

بردن آبروز همسر، دوست پسر يا دوست دختر در محل كار و يا محل سكونت

فاش كردن رازهاي شخصي و اطلاعات محرمانه افراد

تهديد ديگران

شكايت به صورت قانوني

به اجرا گذاشتن مهريه

برقراري ارتباط با نزديكان طرف مقابل

آثار و نتايج انتقام از عشق سابق

با اينكه با انتقام از عشق سابق طرف مقابل پيامد هايي را تجربه مي‌كند اما اين موارد معمولا كوتاه مدت بوده و حتي فرد بعد از مدتي به صورت مجدد كارهاي خود را تكرار مي‌كند. اما اين عوارض براي فردي كه انتقام گيري مي‌كند نيز وجود دارد. حتي براي مت زمان بيشتري زندگي و روان او را تحت تاثير قرار مي‌دهد. در واقع اينكار نه تنها رنج و ناراحتي فرد را كمتر نمي‌كند بلكه آن را افزايش نيز مي‌دهد. همچنين گاهي مسائل قانوني نيز مطرح مي‌شود كه فرد را مجرم كرده و باعث مي‌شود تا محكوم به پرداخت جريمه يا حتي مجازات هاي جدي تر مي‌كند. به همين دليل بايد به فكر راهي بود كه از آسيب هاي وارده به خود جلوگيري شود.

راهكار هاي جايگزين به جاي انتقام از عشق سابق

 

قطعا روش هاي بهتري نسبت به انتقام از عشق سابق نيز وجود دارد. افراد بايد در ابتدا كمي صبر كرده تا احساسات آنها فروكش كرده و بعد از آن در اين مورد تصميم گيري كنند. همچنين بيشتر بر ارتقاي خود تمركز كنند تا آسيب به فردي ديگر. افراد بهتر است در اين دوران شروع به كسب درآمد كرده و همچنين استقلال كسب كنند. شرايط محيطي خود را تغيير داده و همچنين محرك هايي را كه شما را به ياد عشق سابق مي‌اندازد؛ محدود كنيد. از نظر احساسي نيز از خود مراقبت كرده و به خود فشار زيادي در اين مورد وارد نكنيد.

كمك گرفتن از روانشناس

يكي از بهترين كارهايي كه افراد مي‌توانند در اين شرايط انجام دهند؛ كمك گرفتن از روانشناس است. به دليل اينكه در اين دوران افراد به خوبي نمي‌توانند فكر كنند؛ مشاور مي‌تواند احساسات آنها را كنترل كرده و به آنها كمك كند تا از اين شرايط خارج شوند. در واقع مشاور راه بهتري براي تخليه هيجانات ارائه مي‌دهد.

سخن پاياني

درمان شكست عاطفي و كنارآمدن با اين موضوع نيازمند زمان و انرژي زيادي است. افراد نبايد اين موضوع را انكار كنند و يا حتي احساسات خود را سركوب نمايند. تنها بايد دوران سوگواري خود را طي كرده و روش هاي بهتري را به جاي انتقام از عشق سابق انتخاب كنند. اينكار با كمك روانشناس و تلاش خود فرد امكانپذير است. تصميم گيري در اين مورد به صورت هيجاني و بر اساس احساسات مي‌تواند پيامدهاي بدي براي افراد ايجاد كند. به همين دليل بايد براي مواجهه و همچنين واكنش درست نسبت به اين موضوع از روانشناس كمك گرفت.

براي دريافت مشاوره در زمينه انتقام از عشق سابق مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره 02191002360 و يا از طريق تلفن هاي ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نماييد. 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ] [ ۰۲:۲۵:۲۲ ] [ آواژه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی