آواژه
ارائه خدمات روانشناسي

شناخت بدن همسر براي هر زوجي واجب و ضروري است. برخي اين شناخت را به زمان و تجربه مي سپارند و يا بدون هيچ تلاشي بر اساس پيش فرض هاي خود وارد رابطه با همسرشان مي‌شوند. اگر سري به پرونده هاي طلاق بزنيد و مطالعه در مورد علت جدايي داشته باشيد؛ مي‌بينيد كه چه بسيارند كساني كه به خاطر عدم توجه به كيفيت رابطه، ازدواج شان محكوم به شكست شده است. بنابراين در مسير شناخت بدن همسر شما در قدم اول نياز به يك خودشناسي و سپس توجه به تمايلات و نيازهاي جسمي و رواني همسرتان داريد. در ادامه در اين خصوص توضيحات كامل تري آورده ايم. همچنين مي‌توانيد در اين حوزه مشاوره جنسي تلفني نيز دريافت كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه شناخت بدن همسر مي توانيد در هر زمان از روز براي مشاوره تلفني با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره 02191002360 و يا از طريق تلفن هاي ثابت شهري با شماره 9099070354 تماس بگيريد.

 

منبع:  شناخت بدن همسر

شناخت بدن همسر چه مفهومي دارد؟

 

شناخت بدن همسر و پيش تر از آن شناخت بدن خود، ما را در بهبود عملكرد جنسي ياري مي‌بخشد. و باعث لذت بيشتر در رابطه جنسي و در نهايت گرم تر شدن كانون خانواده مي‌گردد. از لحاظ نقاط جنسي و تغييرات بدني هر فردي متفاوت از ديگري است. دانش كافي در مورد بدن همسر باعث مي‌شود در خيلي از مواقع دچار دلسردي و نااميدي نشويم. در نهايت واكنش هاي طبيعي بدن او را بشناسيم. خلاقيت در رابطه جنسي، گاها استفاده از ابزار هاي جنسي و استفاده از تمام حواس پنجگانه، سكس را تبديل به تجربه بهتري مي‌كند.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه نقاط تحريك پذير مردان كليك كنيد. 

لزوم شناخت بدن همسر در رابطه‌ي جنسي

شناخت بدن همسر در طول رابطه جنسي و پيش نوازي به لذت و آرامش بيشتر يا در مواقعي درد كمتر منجر مي‌شود. و عدم شناخت كافي در ابتداي رابطه طبيعي است. در چنين موقعيتي با آزمون و خطا، و صحبت در اين مورد مي‌توان فرايند را تسريع بخشيد. تغييرات جسمي بعد از ارگاسم و شناخت نقاط تحريكي از عوامل مهم در رابطه است. داشتن اطلاعات كافي از بيماري هاي آلرژيك و حتي تنفسي نيز براي تهيه كاندوم يا برخي از ابزار هاي جنسي ضرورت دارد.

هرچه شناخت بدن همسر بهتر باشد، رابطه جنسي لذت بخش تري را تجربه خواهيد كرد. حتي از لحاظ رواني نيز سلامت بيشتري خواهيد داشت. به همسرتان اهميت خواهيد داد و او را متوجه ارزشمندي خواهيد كرد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه ماساژ همسر كليك كنيد. 

لزوم شناخت بدن همسر در طول چرخه جنسي يا دوران بارداري

با توجه به تغييرات جسماني و خلقي كه بدن زنان در اين دوران تجربه مي‌كنند؛ درك همسر و همدلي او بسيار تاثير گذار است. ممكن است در اين زمان نقاطي از بدن آنها دردناك، متورم و حتي در دوراني دچار بي ميلي جنسي شوند. بسياري از زنان مبتلا به سندروم پيش از قاعدگي يا  PMS هستند كه علائم پريود براي آنها شديد تر از ديگران بروز ميكند. تعجبي ندارد كه به اين دليل خشكي واژن يا عدم ارگاسم را در رابطه تجربه كند. اين پيچيدگي در بانوان بيشتر است و مدت زمان بيشتري براي شناخت آنها مورد نياز است. با شناخت بدن همسر، شريك احساسي از عملكرد خود در رابطه، دچار سرخوردگي نمي‌شود. و متوجه خواهيد شد كه تمام روابط جنسي لزوما نبايد بي نقص باشند.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه بازي هاي جنسي با همسر كليك كنيد. 

عوامل تاثيرگزار در تغييرات جسمي مردان

شناخت بدن همسر لذت بيشتري را در زندگي به همراه دارد. اما عوامل تاثير گذاري نيز در اين فرايند وجود دارد. استرس و اضطراب، شرايط كاري سخت، اختلال در خواب، تغييرات در رژيم غذايي و مصرف داروهاي خاص مي‌توانند رفتار هاي جنسي مردان را در طول زمان تغيير دهند. مردان نيز در طول يك ماه دچار تغييرات هورموني مي‌شوند كه بر عملكرد جنسي آنها موثر است. پذيرش اين عوامل و همياري با آنها، گذر از اين شرايط را براي زوجين آسان تر مي‌كند.

نقاط حساس در بدن زنان

شناخت بدن همسر نيازمند آگاهي از نقاط حساس در بدن است. كه در اين بخش مقاله به نقاط حساس در بدن زنان اشاره كرده ايم. 

🔻 گوش ها از ابتدايي ترين نقاطي هستند كه براي تحريك زنان استفاده مي‌شوند؛ لمس لاله گوش و حرف زدن در آن مي‌تواند براي خانم ها لذت بخش باشد.

🔻 كليتوريس از حساس ترين نقطه بدن يك زن است كه بايد با احتياط لمس شود. چرا كه بسيار آسيب پذير است. تحريك نقطه اي كه در واژن قرار دارد هم بيشترين لذت را به همراه دارد.

🔻معمولا ناحيه گردن نقطه تحريكي مشترك در زنان و مردان است. و افراد از نوازش آرام آن لذت مي‌برند.

🔻 سينه ها يا تحريك نيپل يكي از شايع ترين نقاط تحريكي در زنان است كه لمس آنها تجربه حوشايندي براي بانوان محسوب مي‌شود.

🔻 بوسيدن، عضو جدايي ناپذيري از رابطه جنسي محسوب مي‌شود؛ كه تحريك لب و دهان را به همراه دارد. بيشترين گيرنده هاي حسي در لب ها هستند كه تحريك آنها قدم بزرگي در شروع رابطه جنسي است.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه به اوج لذت رساندن زنان كليك كنيد. 

اهميت معاشقه دربين مردان

 

شناخت بدن همسر در هنگام معاشقه نيز بسيار مهم است. يكي از اشتباهات رايج مردان در رابطه جنسي اين است كه مستقيما سراغ دخول مي‌روند و اهميتي به معاشقه و پيش نوازي نمي‌دهند. اما بر اساس تحقيقات، ميانگين مدت زمان يك رابطه استاندارد نيم ساعت است. كه فقط 10 دقيقه آن به دخول  اختصاص مي‌يابد. پيش نوازي لذت رابطه را براي هر دو طرف چند برابر مي‌كند. همچنين مرداني كه دچار مشكل زود انزالي هستند؛ با معاشقه مي‌توانند انزال را به تعويق بي‌اندازند.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه طولاني شدن رابطه كليك كنيد. 

سخن پاياني

همانطور كه گفته شد، شناخت بدن همسر بسيار ضروري است. در اين شرايط اگر به تنهايي نمي‌توانيد به شناخت و بررسي برسيد؛ از روانشناس كمك بگيريد. با كمك از يك روانشناس يا سكس تراپيست مي‌توانيد كيفيت رابطه جنسي خود را بهبود ببخشيد. انجام رابطه جنسي در محيط ها و پوزيشن هاي جديد يا صحبت در مورد علايق و ترس ها به شما در كشف بدن خود و همسر نيز كمك مي‌كند.

براي دريافت مشاوره در زمينه شناخت بدن همسر مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره  02191002360 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

نقاط حساس بدن زنان كدام اند؟

به طور كلي علايق هر فرد در اين مورد متفاوت است. اما نقاط تحريكي بدن زنان بيشتر سينه ها، لب، گوش و گردن است كه به توضيح هر يك به صورت مفصل پرداخته‌ايم.

شناخت بدن مرد چگونه است؟

در اين مورد مي‌توان با خود شخص صحبت كرد؛ و از او نقاط حساس بدنش را سوال كنيد. گرچه شناخت با گذشت زمان ميان زوجين حاصل مي‌شود.

جذاب ترين بخش بدن زنان كجاست؟

اين يك سوال كلي است و كاملا بستگي به علايق شما دارد. بخش موردعلاقه هر شخصي از بدن خود يا فرد ديگر متفاوت است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ] [ ۰۹:۱۱:۵۲ ] [ آواژه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی