آواژه
ارائه خدمات روانشناسي

به اوج لذت رساندن زنان يكي از چالش هاي مردان در رابطه جنسي است. همه زوجين تمايل دارند كه شريك آنها لذت كافي را در رابطه جنسي ببرد. از طرفي داشتن يك رابطه جنسي خوب منجر به صميميت بيشتر و حتي برطرف شدن مشكلات شخصي مي‌شود. زنان به دليل اينكه مدت زمان بيشتري را براي تحريك و همچنين ارگاسم نياز دارند؛ گاهي در رابطه جنسي، دچار مشكلاتي مي‌شوند. يك رابطه جنسي با كيفيت، مستلزم تلاش هر دو نفر است. بهتر است افراد به طور كلي رابطه عاطفي خوبي نيز با يكديگر داشته باشند. عوامل زيادي در اين مورد موثر هستند كه با توجه به آنها هر دو نفر مي‌توانند لذت كافي را از رابطه جنسي ببرند. 

براي دريافت مشاوره در زمينه به اوج لذت رساندن زنان مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره  02191002360 و يا از طريق تلفن هاي ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگيريد.

منبع: به اوج لذت رساندن زنان با ۵ روش موثر

به اوج لذت رساندن زنان

فراموش نكنيد كه علاوه بر به اوج لذت رساندن زنان، بايد نكات ديگري را نيز در رابطه جنسي در نظر داشته باشيد. برخي از زوجين تنها به ارگاسم فكر مي‌كنند و در حين رابطه هيچ لذتي نمي‌برند. غافل از اينكه الگوي لذت جنسي زنان با يكديگر متفاوت بوده و برخي از آنان به ندرت به ارگاسم مي‌رسند. به همين دليل اگر تنها بر اين موضوع تمركز كنيد؛ تجربه احساسات ديگر در رابطه جنسي را از دست خواهيد داد. از طرفي اگر زنان بتوانند لذت كافي را از رابطه جنسي ببرند؛ تاثير آن در جنبه هاي ديگر زندگي نيز مشخص مي‌شود. به دليل اهميت نيز در اين مقاله به بررسي اين موضوع پرداخته ايم. 

راه هاي به اوج لذت رساندن زنان

براي به اوج لذت رساندن زنان، راه هاي مختلفي وجود دارد. انجام برخي از فعاليت ها در حين يا حتي قبل از رابطه جنسي باعث مي‌شود زنان لذت بيشتري ببرند. بهتر است افراد راه هاي مختلفي را امتحان كرده و در اين زمينه با همسر خود نيز صحبت كنند.

💠كاهش استرس و اضطراب آنها

به طور كلي فشارهاي رواني تاثير زيادي بر عملكرد جنسي زنان دارد. همچنين ميل جنسي آنها نيز كاهش مي‌يابد. براي آنان بسيار مهم است تا در محيطي آرام و كم خطر رابطه جنسي داشته باشند. به طور كلي استرس و اضطراب هايي كه زنان در طول روز تجربه مي‌كنند؛ شايد باعث شود كه به اوج لذت جنسي رساندن آنها دشوارتر شود. اما مردان مي‌توانند با استفاده از روش هاي مختلف آنها را آرام كرده و رابطه جنسي خوبي داشته باشند. 

💠معاشقه و پيش نوازش

يك شروع خوب براي زنان در رابطه جنسي بسيار مهم است. از آنجايي كه آنان روحيه حساس تري نسبت به مردان دارند؛ بايد زمان بيشتري به تحريك اختصاص يابد. زنان بايد براي رابطه جنسي هم از لحاظ رواني و هم از لحاظ جسمي آمادگي داشته باشند. به همين دليل معاشقه مي‌تواند در اين زمان بسيار موثر واقع شود. در واقع برخي از زنان تنها به دليل لذت ناشي از پيش نوازي، به رابطه جنسي علاقه دارند.

💠استفاده از نقاط تحريكي

استفاده از نقاط تحريكي براي به اوج لذت رساندن زنان، نياز به شناخت بدن زنان دارد. افراد بايد از بدن همسر خود شناخت كافي داشته و از آن در حين رابطه جنسي استفاده كنند. به طور كلي برخي از نقاط در بدن، حساس تر بوده و منجر به تحريك جنسي مي‌شوند. اما مي‌توان در اين مورد از همسر نيز سوال كرد. استفاده از اين روش در رابطه تاثير زيادي داشته و باعث لذت بيشتر زوجين مي‌گردد. برخي از نقاط تحريكي در بدن زنان شامل گردن، پستان ها، نقطه   گوش، لب ها و… مي‌شوند. 

💠تنوع دادن به رابطه

يكنواخت شدن رابطه جنسي براي افراد، منجر به بروز مشكلات زيادي مي‌شود. در اين شرايط احتمال به اوج لذت رساندن زنان سخت تر شده و حتي آنان ديگري تمايلي براي برقراري رابطه جنسي ندارند. مردان در اين زمينه مي‌توانند خلاقيت به خرج داده و از روش هاي مختلفي استفاده كنند. براي مثال تغيير مكان يا حتي پوزيشن هاي جنسي مي‌تواند ايده خوبي در اين زمينه باشد. فراموش نكنيد كه در اين مورد حتما از رضايت و راحتي همسر خود، مطمئن شويد.

💠استفاده از وسايل جنسي

امروزه ابزارهاي جانبي زيادي براي لذت بيشتر در رابطه جنسي طراحي شده اند. افراد مي‌توانند براي به اوج لذت رساندن زنان از اين وسايل استفاده كرده و باعث هيجان بيشتر در رابطه شوند. استفاده از كاندوم ها، لوبريكانت و حتي ويبراتورها مي‌توانند در اين زمينه بسيار موثر واقع شوند. مي‌توانيد در مورد فانتزي هاي جنسي همسر با او صحبت كرده و تا حد امكان آنها را انجام دهيد.

نشانه هاي به اوج لذت رساندن زنان

برخي از مردان در مورد به اوج لذت رساندن زنان، دچار سردرگمي مي‌شوند. برخي از زنان در حين رابطه جنسي از روش ارگاسم دروغين استفاده مي‌كنند كه همين براي مردان اوضاع را پيچيده تر مي‌كند. اما به طور كلي ارگاسم واقعي نشانه هايي دارد كه مي‌توان با توجه به آنها عملكرد بهتري در رابطه جنسي داشت. برخي از نشانه هاي تجربه ارگاسم در زنان، شامل موارد زير مي‌شود.

تمايل دوباره براي داشتن رابطه جنسي

تلاش براي لذت بيشتر مرد

حس خوشحالي و سرخوشي بعد از رابطه

صميمت بيشتر

رسيدگي بيشتر به ظاهر

فوايد تجربه ارگاسم براي زنان

فراموش نكنيد كه به اوج لذت رساندن زنان، تنها به لذت بيشتر در حين رابطه جنسي، محدود نمي‌شود. با تجربه ارگاسم، هورمون هايي در بدن ترشح مي‌شوند كه فوايد زيادي براي سلامت روان و همچنين سلامت جسماني دارند. برخي از آنها به عنوان فوايد رابطه جنسي ياد مي‌كنند. اما رابطه جنسي اگر با ارگاسم يا حتي لذت همراه نباشد؛ مي‌تواند آسيب زننده هم باشد. اما يك رابطه جنسي خوب باعث كاهش سردردهاي ميگرني، كاهش احتمال ابتلا به پوكي استخوان، جوانسازي پوست، بازشدن عروق خوني، بهبود خلق و خو، بالارفتن كيفيت خواب و… مي‌شود. 

پيامدهاي عدم تجربه ارگاسم در رابطه جنسي براي زنان

از طرفي اگر زنان در رابطه جنسي خود ارگاسم را تجربه نكنند؛ احتمالا بعد از مدتي مسائل زيادي را حتي در رابطه عاطفي خود تجربه مي‌كنند. گاهي برخي مردان تنها به لذت خود در رابطه فكر كرده و بعد از به ارگاسم رسيدن، رابطه را نيمه كاره رها مي‌كنند. در چنين حالتي زنان مجبور به استفاده از روش هاي ديگري براي رفع نيازهاي جنسي خود مي‌شوند. اعتياد به خودارضايي يكي از پيامدهاي اين موضوع است. از طرفي آنان احساس سرخوردگي و نااميدي كرده و احتمالا علاقه خود را نسبت به همسر از دست مي‌دهند. بروز مشكلاتي در خواب، افسردگي، كاهش ايمني بدن و تشديد خستگي روزانه برخي از اين پيامدها هستند.

سخن پاياني

در مورد به اوج لذت رساندن زنان باورهاي اشتباه زيادي وجود دارد. از طرفي به دليل مسائل فرهنگي و تربيتي، زنان كمتر در مورد نيازهاي جنسي خود صحبت مي‌كنند. همين موضوع باعث بروز مشكلات زيادي در ميان زوجين مي‌شود. به همين دليل بسيار اهميت دارد كه مردان به همسران خود در اين زمينه كمك كرده و با يكديگر همكاري كنند. از طرفي كمك گرفتن از مشاور جنسي مي‌تواند تا حد زيادي به افراد كمك كند. بهتر است افراد علاوه بر استفاده از روش هايي كه در بالا گفته شد؛ از يك روانشناس نيز كمك گرفته و با او مشورت كنند.

براي دريافت مشاوره در زمينه به اوج لذت رساندن زنان مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره  02191002360 و يا از طريق تلفن هاي ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۵۹:۱۱ ] [ آواژه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی