آواژه
ارائه خدمات روانشناسي

‌تهديد به طلاق معمولا براي ساكت كردن صداي همسر استفاده مي‌شود. يكي از بزرگ‌ترين اشتباهات زوجين، تهديد به طلاق در شرايطي است كه دعوا كرده اند؛ و قصد دارند كه به همسر خود درس ادب بدهند. زماني كه تهديد‌به طلاق در اين شرايط وجود داشته باشد؛ شريك احساسي به ديد ترساندن خودش نمي‌نگرد و به همين خاطر تصور به جدايي مي‌كند. عشق ميان شما كاسته مي‌شود و تنها با ذكر اين كلمه روابط چند ساله شما برهم مي‌ريزد. 

به طور كلي زماني كه تهديد به طلاق مي‌شود؛ نشان از مشكل اساسي در زندگي است. يعني مسائل بيشتري از يك دعواي معمولي وجود دارد كه فكر شريك احساسي شما جدايي است و تنها راه حل را طلاق مي‌داند. اما عده اي طلاق را به منظور پايان تنش ها مي‌دانند. در اين شرايط حتما از روانشناس كمك بگيريد. روانشناس به زوجين كمك مي‌كند تا به جاي جدايي، مشكلات خود را حل كنند. 

براي دريافت مشاوره در زمينه طلاق مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره 02191002360 و يا از طريق تلفن هاي ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نماييد.

منبع: تهديد به طلاق | 4 روش برخورد با تهديد به طلاق

تهديد به طلاق

تهديد به طلاق يك مساله جدي است. و زوجين بايد اين رفتار را يك نشانه بدانند. فردي كه دائم در حال دريافت اين تهديدها است، از رابطه و زندگي خسته مي‌شود و ترس از طلاق براي او عادي مي‌شود. در واقع انقدر يك موضوع ترسناك براي او تكرار مي‌شود كه فرد هراسي از جدايي نخواهد داشت. 

زوج هاي سالم در هر تنش و بحث تهديد به طلاق ندارند. چنين رفتاري همراه با پيامدهاي فراوان است. رابطه بايد بر پايه اعتماد، مهرباني و همدلي باشد. با هر بار اشتباه چرا بايد جدا شد؟ اگر مساله ازدواج انقد براي شما ساده و مسخره است به چه دليل ازدواج مي‌كنيد؟ چنين رفتارهايي دلايلي دارد و راهكار هايي براي جلوگيري از آن نيز وجود دارد. در اين مقاله راجع به دلايل افكار تهديد به طلاق و برخورد با همسري كه چنين رفتاري دارد را توضيح داده ايم. براي كسب اطلاعات بيشتر تا انتهاي مقاله همراه ما باشيد. 

افكاري كه باعث فكر و تهديد به طلاق مي‌شود

تهديد به طلاق به دلايل مختلفي به وجود مي‌آيد. برخي از زوجين درگير مسائل و مشكلاتي هستند كه باعث بروز اين رفتار مي‌شود. در اين مقاله راجع به افكاري كه باعث تهديد‌به طلاق مي‌شود؛ توضيح داده ايم.

🔻 مسائل حل نشده در رابطه 

🔻 مسائل مربوط به مصرف مواد

🔻تفاوت هاي مذهبي

🔻 تعارضات والدين

🔻 عدم توجه كافي به رابطه

🔻روابط نامشروع

🔻 خيانت

🔻 عدم حمايت عملي و احساسي

🔻بحث هاي مكرر

🔻 مشكلات مالي

🔻 مشكلات ارتباطي

🔻احساس شنيده نشدن

🔻 گوش ندادن به يكديگر

برخورد با همسري كه تهديد به طلاق مي‌كند

تهديد به طلاق مساله ساده اي نيست. بسياري از زوجين با تهديد هاي پي در پي روابطشان به سوي فرسودگي قدم بر مي‌دارد. به همين جهت بايد براي جلوگيري از اين اتفاق، با همسري كه دائم در حال تهديد به طلاق است؛ برخورد داشته باشيد. در اين بخش مقاله راجع به روش هاي برخورد با تهديد به طلاق همسر، صحبت كرده ايم. 

📌 به دل نگيريد

هميشه تهديد به طلاق نشان از جديت و جدايي نيست. گاه اين تهديد تنها براي جلوگيري از دعوا و بحث است. به همين دليل بهتر است كه صبور باشيد و صحبت هاي همسر در شرايط بد و عصبانيت را جدي نگيريد. اين تهديد را زماني در نظر بگيريد كه همسرتان در آرامش كامل با دلايل منطقي به شما اين حرف را مي‌زند.

📌 با همسر خود قرارداد مشخص كنيد

يكي از راه هاي برخورد با تهديد به طلاق، تعيين قرار داد است. با يكديگر عهد ببنديد كه از كلمه جدايي استفاده نكنيد. اما اگر كسي از اين كلمه استفاده كرد بايد مجازات شود. اين قانون بايد به شيوه اي باشد كه هردوي شما از آن پيروي كنيد. در تعيين قرارداد مي‌توانيد از تنبيه و مجازات مالي استفاده كنيد. 

📌 گفت و گو را فراموش نكنيد

براي جلوگيري و برخورد با تهديد به طلاق همسر، گفت و گو را فراموش نكنيد. زماني كه ارتباط نامناسبي با همسر خود داريد؛ با گفت و گو و برقراري ارتباط مناسب؛ مساله را حل كنيد. هميشه تهديد به طلاق پاسخگو نيست و فرد عصبانيت هاي زيادي را در اين شرايط سپري مي‌كند. به جاي تهديد به طلاق بهتر است كه از مكالمات زير استفاده كنيد. 

🔸 من مي‌ترسم اگر مشكلاتمان حل نشود، نتوانيم رابطه اي كه هر دو علاقه مند هستيم را داشته باشيم.

🔸 من از اينكه به حرف هايم توجهي نمي‌كني، آسيب مي‌بينم و احساس مي‌كنم كه در رابطه تنهايي پيش مي‌روم.

📌 از روانشناس راهنمايي بگيريد

در برخورد با تهديد به طلاق همسر، از روانشناس راهنمايي بگيريد. روانشناس به شما كمك مي‌كند كه به جاي تهديد به طلاق، ريشه مشكل خود را شناسايي كنيد و بري ازدواج خود تصميم مناسبي بگيريد. اگر دائم افكار خود را در سر داريد؛ بايد با شريك عاطفي خود صحبت كنيد و به بررسي روابط بپردازيد.

كلام آخر

تهديد به طلاق اگر دائمي اتفاق بي‌افتد، نشان از مساله جدي است. براي حل اين مشكل بايد به دنبال راه حل جدي باشيد. با كمك از روانشناسان و مشاورين متخصص در زمينه هاي خانواه مي‌توانيد مشكلات خود را حل كنيد و به جاي فكر دائم به طلاق، به دنبال حل مشكل باشيد. مركز مشاوره آواژه به صورت تلفني و حضوري به شما مراجعين گرامي خدمات ارائه مي‌دهد. جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره زير تماس حاصل فرماييد.

براي دريافت مشاوره در زمينه طلاق مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره 02191002360 و يا از طريق تلفن هاي ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نماييد.

 

 

سوالات متداول

دليل تهديد به طلاق همسر چيست؟

تهديد به طلاق به دلايل مختلفي مانند مسائل حل نشده در رابطه، مسائل مربوط به مصرف مواد، تفاوت هاي مذهبي، تعارضات والدين، عدم توجه كافي به رابطه، روابط نامشروع، خيانت، عدم حمايت عملي و احساسي و … دارد.

نحوه برخورد با تهديد به طلاق چيست؟

به دل نگيريد، صبور باشيد، گفتگو كنيد و از مشاوره روانشناس راهنمايي بگيريد.

منبع: تهديد به طلاق | 4 روش برخورد با تهديد به طلاق

امتیاز:
بازدید:
[ ۸ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۲۲:۵۶ ] [ آواژه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی