آواژه
ارائه خدمات روانشناسي

مشاوره ازدواج در اهواز به صورت حضوري و تلفني در مركز تخصصي روانشناسي آواژه انجام مي‌شود. شما مي‌توانيد براي انتخاب همسر و تصميم گيري درباره زندگي مشترك خود در كوتاه ترين زمان از متخصصين اين مجموعه خدمات لازم را دريافت كنيد. متخصصين با ارائه مشاوره، انجام تست هاي مختلف رواني و شخصيتي، مصاحبه مشترك با هر دو طرف، بررسي فرهنگ خانوادگي و …. بي طرفانه شما را در مورد ازدواج تان راهنمايي مي‌‌كنند. در ادامه به اهميت و چگونگي مشاوره ازدواج اهواز پرداخته ايم. براي آشنايي بيشتر با خدمات مشاوره ازدواج كليك كنيد.

منبع: مشاوره ازدواج اهواز

مشاوره ازدواج اهواز

اولين سؤالي كه بايد به آن جواب بدهيم اين است كه مشاوره ازدواج چه اهميتي دارد؟ بسياري از ما فكر مي‌كنيم مشكلات زندگي مشترك را مي‌توانيم به‌تنهايي و يا با كمك گرفتن از خانواده‌مان برطرف كنيم. به همين خاطر نيازي به استفاده از مشاوره نمي‌بينيم. اما شايد براي‌تان جالب باشد اگر بگوييم بسياري از مشكلاتي كه اين روزها باعث طلاق، خيانت زوجين و يا مسائل ريز و درشت ديگر مي‌شود با كمك گرفتن از مشاور قابل‌حل بوده‌اند. همچنين درصد بالايي از زوج هاي موفق يكي از دلايل اصلي اين مسئله را كمك‌گرفتن از مشاورين مي‌دانند. به همين خاطر قبل از هر چيز بهتر است راجع به مزاياي مشاوره ازدواج صحبت كنيم. براي آشنايي با ويژگي هاي ازدواج موفق كليك كنيد.

بيشتر بخوانيد: معيار انتخاب همسر

قضاوت نشدن در رابطه

خيلي از ما مشكلات زندگي مشتركمان را به دليل ترس از قضاوت شدن مطرح نمي‌كنيم. هيچ‌كدام از ما دوست نداريم از ديگران بشنويم كه اشتباهاتي داشته‌ايم. اما مشاورين خانواده صحبت‌هاي شما را بدون قضاوت مي‌شنوند. يكي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي مشاور همدلي است؛ به اين معنا كه آن‌ها شما را درك مي‌كنند و هرگز از كلماتي مثل بد يا اشتباه راجع به شما استفاده نمي‌كنند.

مشاوره ازدواج اهواز | پرهيز از پيش‌داوري

يكي از مشكلات جدي در زمينه ازدواج و رابطه با همسر پيش‌داوري خانواده‌ها است. خيلي از مواقع خانواده به دليل علاقه‌اي كه به شما يا همسرتان دارند راجع به مشكلات احساسي برخورد مي‌كنند. اين برخوردهاي احساسي بسياري از مواقع مي‌تواند مشكلات شما را از آنچه هست بيشتر كند. اما وقتي از مشاوره ازدواج كمك مي‌گيريد اين پيش‌داوري‌ها و قضاوت‌هاي احساسي از بين مي‌رود. به همين خاطر شما مي‌توانيد به‌راحتي به دنبال راه‌حل مشكلات باشيد.

پيداكردن دليل و راه‌حل اختلافات

بسياري از مواقع در زندگي مشترك ما نمي‌دانيم كه بايد چه كاري انجام بدهيم. در حقيقت مشكلاتي در زندگي پيش مي‌آيد كه شما نمي‌توانيد دليل آن را پيدا كنيد و يا ممكن است حتي با دانستن دليل نتوانيد راهكاري پيدا كنيد. در اين شرايط بهترين كار كمك‌گرفتن از مشاورين خانواده است. مشاور با توجه به تخصصي كه دارد به شما كمك خواهد كرد تا دليل مشكلات و همين‌طور راه‌حل آن را پيدا كنيد.

بيشتر بخوانيد: ازدواج با كسي كه قبلا اعتياد داشته

شناخت بهتر يكديگر

مهم‌ترين نكته در مراحل آشنايي پيش از ازدواج شناخت طرف مقابل است. وقتي شما شناخت كاملي از طرف مقابل داشته باشيد راحت‌تر مي‌توانيد راجع به ادامه رابطه تصميم بگيريد. به‌علاوه شناخت بهتر به شما كمك مي‌كند بدانيد كه چطور مي‌بايست با شريك زندگي‌تان ارتباط برقرار كنيد و در هر موقعيتي چه رفتاري داشته باشيد. رسيدن به اين نقطه يكي از بزرگ‌ترين فايده‌هاي استفاده از مشاوره خانواده است. مشاورين با استفاده از مصاحبه و همين‌طور تست‌هاي شخصيت به شما كمك مي‌كنند تا شناخت بهتري از طرف مقابل به دست بياوريد. براي آشنايي با راه هاي شناخت قبل از ازدواج كليك كنيد.

آگاهي از مسائل زندگي مشترك

يكي از مشكلاتي كه بسياري از جوانان در سال‌هاي اول زندگي با آن مواجه مي‌شوند نداشتن آگاهي از زندگي مشترك است. بسياري از اختلافاتي كه بين زوجين پيش مي‌آيد به اين خاطر است كه آن‌ها تجربه و دركي از زندگي مشترك ندارند. يكي از اقدامات مهم در مشاوره‌هاي پيش از ازدواج اين است كه مشاورين به شما براي پيداكردن آگاهي از مسائل كمك مي‌كنند. در حقيقت مشاور به شما كمك خواهد كرد تا ديد واضح‌تري راجع به زندگي مشترك و مسائل و مشكلات آن داشته باشيد. به‌علاوه آن‌ها راهكارهايي براي روبه‌رو شدن با اين مشكلات نيز به شما ارائه مي‌كنند. براي آشنايي با روانشناسي ازدواج كليك كنيد.

خدمات مشاوره ازدواج اهواز

مشاوره پيش از ازدواج اهواز

يكي از شناخته‌شده‌ترين اقدامات مشاوره ازدواج مربوط به دوران پيش از ازدواج است. آمارها نشان مي‌دهد زوج‌هايي كه در اين زمان از مشاوره استفاده مي‌كنند معمولاً زندگي موفق‌تري نيز خواهند داشت. متخصصين در اين مشاوره‌ها با استفاده از تست‌هاي شخصيت و مصاحبه با هر دو طرف، به شما كمك مي‌كنند تا شناخت بهتري از يكديگر پيدا كنيد. براي دريافت مشاوره آنلاين ازدواج كليك كنيد.

زوج‌درماني

هنگامي كه آسيب يا مشكلي در زندگي مشترك شما پيش مي‌آيد استفاده از زوج‌درماني مي‌تواند بسيار مفيد باشد. همان‌طور كه گفتيم زوج درمانگر بدون قضاوت و پيش‌داوري به شما كمك مي‌كند تا مشكل را پيدا كرده و براي حل كردن آن اقدام كنيد.

مشاوره ازدواج و جنسي ازدواج اهواز

آمارها نشان مي‌دهد كه مشكلات جنسي يكي از جدي‌ترين دلايل اختلافاتي است كه در زندگي مشترك زوجين پيش مي‌آيد. بااين‌حال بسياري از ما به‌خاطر احساس شرم و خجالت راجع به اين موضوع صحبت نمي‌كنيم. اما همان‌طور كه مي‌دانيد سكوت كردن نمي‌تواند مشكلات شما را حل كند. اين كار تنها باعث بدتر شدن شرايط مي‌شود. به همين خاطر بهتر است راجع به مشكلات جنسي رابطه‌تان با يك نفر صحبت كنيد. متخصصين روان‌شناسي مسائل جنسي مي‌توانند در اين شرايط به شما كمك كنند مشكلات‌تان را برطرف كنيد و زندگي بهتري در كنار يكديگر داشته باشيد.

براي آشنايي با معايب و مزاياي رابطه قبل ازدواج كليك كنيد.

مشاوره ازدواج اهواز و درمان آسيب‌هاي خانواده

گاهي اوقات مشكلاتي مانند خيانت در يك رابطه پيش مي‌آيد. بسياري از ما در اين موقعيت‌ها تصور مي‌كنيم كه ديگر عمر زندگي مشترك‌مان به پايان رسيده است. اما مشاورين معتقدند درصورتي‌كه هر دو نفر تمايل داشته باشند مي‌توان اين روابط را درمان كرد. هنگامي كه درگير مسائلي مثل خيانت، ضرب و شتم، اعتياد و ساير مشكلات جدي مي‌شويد كه زندگي شما را تحت‌تأثير قرار مي‌دهد مي‌توانيد براي درمان از يك مشاور خانواده كمك بگيريد. براي پر كردن پرسشنامه قبل ازدواج كليك كنيد.

پيشگيري از بروز مشكلات

كمك‌گرفتن از مشاوره ازدواج هميشه هم براي برطرف‌كردن مشكلات نيست. شما مي‌توانيد حتي قبل از اينكه مشكلي در زندگي‌تان پيش بيايد از اين مشاوره‌ها استفاده كنيد. اين كار به شما كمك مي‌كند تا از بروز اختلاف‌ها جلوگيري كنيد و بتوانيد زندگي بهتري در كنار يكديگر داشته باشيد. شما در هر مرحله اي مي‌توانيد براي دريافت مشاوره تلفني روانشناسي خانواده خود اقدام كنيد.

جلسات و نحوه مشاوره ازدواج اهواز

تعداد جلسات و زمان هر جلسه از مشاوره با توجه به موضوع جلسه و همين‌طور روشي كه براي درمان انتخاب شده است متفاوت خواهد بود. اما ساختار كلي اين‌گونه است كه شما بعضي از جلسات مشاوره را به‌تنهايي و برخي ديگر را همراه با همسرتان شركت خواهيد كرد. به‌علاوه جلساتي نيز به انجام تست‌ها و همين‌طور تفسير كردن آنها اختصاص خواهد داشت. اين كار باعث مي‌شود كه شما بتوانيد به‌راحتي و بدون احساس خجالت از طرف مقابل نيز با مشاور صحبت كنيد. به‌علاوه در جلسات مشترك شما با ديدگاه‌هاي طرف مقابل نيز آشنا مي‌شويد و در كنار هم مي‌توانيد مشكلاتتان را برطرف كنيد.

پيشنهاد مي شود مقاله هاي انواع ازدواج ، انگيزه ازدواج ، مراحل ازدواج را هم بخوانيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه ازدواج مي توانيد در هر زمان از روز براي مشاوره تلفني ازدواج با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره 02191002360 تماس بگيريد.

منبع: مشاوره ازدواج اهواز

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مشاوره ازدواج اهواز،
موضوع:
[ ۸ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۴۲:۳۳ ] [ آواژه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی