آواژه
ارائه خدمات روانشناسي

بي اعتمادي به همسر يكي از معضلات در زندگي زوجين است. اما يك پيوند و رابطه عاشقانه به دليل پيوند بين دو زوج رخ مي‌دهد. و يكي از پايه هاي اين رابطه نيز اعتماد است. اعتماد لازمه داشتن يك رابطه خوب است. با اعتماد به هم در موقعيت هاي مختلف به پيشرفت همسر تان كمك مي‌كنيد. اعتماد به مرور زمان و با كارهاي ساده رخ مي‌دهد. شما بايد براي كسب اين اعتماد كسب تلاش كنيد.

اما زماني كه بي اعتمادي به همسر رخ دهد، هرگز نمي‌توان زندگي خوبي را پيش رو داشت. در صورتي كه بي اعتمادي وجود داشته باشد؛ ترس جايگزين مي‌شود. نظر زوجين نسبت به يكديگر تغيير مي‌كند و شك و شبه جايگزين مي‌شود. به مرور زمان زوجين به امتحان يكديگر مي‌پردازند و كم كم از هم فاصله مي‌گيرند. به همين دليل است كه اعتماد يكي از پايه هاي اصلي زندگي مشترك است. اگر نسبت به همسر خود بي اعتماد هستيد؛ حتما از روانشناس و مشاورين متخصص در اين زمينه راهنمايي بگيريد. براي دريافت مشاوره خانواده كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه همسرتان مي‌توانيد در هر ساعت از روز براي مشاوره تلفني از طريق شماره 02191002360 و يا از طريق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه تماس حاصل نماييد. 

منبع: بي اعتمادي به همسر | 7 روش رفع بي اعتمادي به همسر

بي اعتمادي به همسر

اعتماد يكي از پايه هاي مهم در زندگي مشترك است. اما دلايل زيادي نيز در بروز بي اعتمادي وجود دارد. بسياري از افراد به دليل خيانت و رفتارهاي زننده همسر، ديگر نمي‌توانند به او اعتماد كنند. دليل ديگري نيز وجود دارد كه در زندگي هاي متفاوت، گوناگون است. اما حتما به خاطر داشته باشيد كه بي اعتمادي به همسر ريشه زندگي را خشك مي‌كند و به كل آسيب وارد مي‌كند. بي اعتمادي پيامدهاي ديگري نيز دارد كه گاه جبران ناپذير است.

به همين دليل براي رفع بي اعتمادي به همسر بايد تلاش كرد. زن و مرد هر دو براي رشد و توسعه زندگي مشترك بايد براي رفع بي اعتمادي تلاش كنند. به خود و همسرتان فرصت ديگري دهيد و با كمك روانشناس براي بهبودي زندگي كمك بگيريد. در اين مقاله روش هاي رفع بي اعتمادي به همسر را توضيح داده ايم. براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه، تا انتهاي مقاله همراه ما باشيد.

دليل بي اعتمادي به همسر چيست؟

اگر به دنبال رفع بي اعتمادي به همسر هستيد؛ در وهله اول بايد دليل آن را بررسي كنيد و سپس به دنبال راه درماني باشيد. بي اعتمادي نشات گرفته از دلايل بسياري است كه در اين مقاله راجع به آن صحبت كرده ايم.

🔻 خيانت در روابط قبلي

🔻 عدم اطلاع از فعاليت هاي همسر در صورت عدم حضور شما

🔻 عدم صداقت در زوجين

🔻 همسر خود خواه و مرموز داشتن

🔻 پنهان كاري هاي همسر

🔻 عدم شناخت دوستان همسر

🔻  دوستي همسر با افرادي كه نمي‌شناسيد.

🔻 عدم صحبت همسر در رابطه با زندگي مشترك

🔻 دلبري همسر از افراد ديگر

🔻 خيانت به اعتماد شما در روابط گذشته

🔻 رفتارهاي خارج از عرف

🔻 رفتارهاي پنهاني همسر

🔻 شكست در روابط قبلي

🔻 ورود به حريم خصوصي همسر مساوي با اضطراب فراوان اوس

نشانه هاي بي اعتمادي به همسر

بي اعتمادي به همسر نشانه هاي متفاوتي دارد كه در افراد مختلف يكسان نيست. در اين بخش مقاله شما را با نشانه هاي بي اعتمادي همسر آشنا كرده ايم تا در صورت مشاهده به دنبال راه چاره باشيد.

🔷 هميشه به بدترين ها و اتفاقات منفي فكر مي‌كنيد. مثلا در صورت عدم پاسخگويي به پيام شما، تصور را بر خيانت مي‌گذاريد.

🔷 خيلي بي مورد و با شدت بالا حسادت مي‌كنيد.

🔷 در صورت بي اعتمادي به همسر دائم در حال چك كردن گوشي همراه او خواهيد بود.

🔷 هميشه در حال امتحان همسر خود هستيد.

🔷 در رابطه با هر اتفاق خيال پردازي مي‌كنيد.

🔷 بي اجازه به حريم خصوصي او سرك مي‌كشيد.

روش هاي رفع بي اعتمادي به همسر

بي اعتمادي به همسر عواقب و پيامدهاي دشواري دارد. در اين صورت پيشنهاد مي‌شود كه حتما از روش هاي زير كمك بگيريد تا بي اعتمادي به همسر از بين برود و زندگي شما با مشكل روبرو نشود. اين بخش مقاله را به روش هاي رفع بي اعتمادي به همسر اختصاص داده ايم.

🟠 قبل از ورود به رابطه، از افكار خود مطمئن شويد

براي جلوگيري از بي اعتمادي به همسر، هميشه بايد قبل از رابطه از افكار و احساسات خود مطمئن شويد. اگر مطمئن شديد كه به طور كامل مي‌توانيد به همسر خود اطمينان كنيد؛ و با كارهاي كوچك اعتماد شما را جلب كرده است؛ اقدام به ازدواج كنيد. زماني كه شواهد و احساسات شما نشان از بي اعتمادي به همسر است؛ تن به ازدواج ندهيد.

براي ازدواج بايد به شيوه كاملا منطقي برخورد كنيد. تمامي جوانب را بسنجيد و سپس ازدواج كنيد. زيرا اعتماد پايه اساسي زندگي مشترك است. و بي اعتمادي به همسر زندگي مشترك را به طور كل مختل مي‌كند.

🔵 بدون پنهان كاري با يكديگر صحبت كنيد

براي رفع بي اعتمادي به همسر حتما بايد پنهان كاري را كنار بگذاريد و در كمال آرامش با يكديگر صحبت كنيد. با همسر خود ارتباط بگيريد، مكالمه داشته باشيد و در صورت نياز از روانشناس كمك بگيريد. ارتباط زوجين و بي اطلاعي از فعاليت ها زماني كه وجود نداشته باشد؛ همراه با بي اعتمادي بروز خواهد كرد.

🟢 زندگي روزمره را براي يكديگر شرح دهيد

اينكه زوجين از فعاليت هاي روزانه هم خبر داشته باشند؛ به رفع بي اعتمادي به همسر كمك مي‌كند. در رابطه با كارهايي كه در طول روز انجام داده ايد با يكديگر صحبت كنيد. اتفاقات روزانه را شرح دهيد تا همسر شما نسبت به فعاليت هاي شما آگاه باشد و حس‌اعتماد در او شكوفا شود.

🟡 رازهاي خود را مخفي نكنيد

براي رفع بي اعتمادي به همسر بايد رازهاي خود را مخفي نكنيد. زماني كه زوجين رازهاي يكديگر را فاش مي‌كنند، بهم نزديك تر مي‌شوند و پيوند قوي تري بين آنها ايجاد خواهد شد.

🟣 ابراز علاقه را فراموش نكنيد

يكي از روش هاي رفع بي اعتمادي به همسر، ابراز علاقه است. بروز محبت و علاقه هميشه به شما كمك خواهد كرد كه حس تعلق و دوست داشته شدن را درك كنيد. كه اين حس اعتماد را در شما زنده مي‌كند.

⚪ همسرتان را به دوستان خود معرفي كنيد

براي رفع بي اعتمادي به همسر، همسرتان را به دوستان خود معرفي كنيد. اين رفتار احساس وابستگي و تعلق را در همسر شكوفا مي‌كند. و به مرور زمان بي اعتمادي او نسبت به دوستان از بين مي‌رود.

🔴 وقايع را از ديد همسر ببينيد

جهت رفع بي اعتمادي به همسر، وقايع را از ديد او ببينيد. منطقي رفتار كنيد و زماني كه سر موضوعات مختلف همسر شما عصباني مي‌شود؛ از ديد او نيز بنگريد. در اين شرايط او را بهتر درك خواهيد كرد.

كلام آخر

همانطور كه گفته شد، بي اعتمادي به همسر پيامدهاي ناگواري را به همراه دارد. به همين جهت پيشنهاد مي‌شود كه حتما به دنبال رفع اين بي اعتمادي باشيد. در صورتي كه با كمك نكات اين مقاله موفق نشديد؛ حتما از روانشناس و مشاورين متخصص راهنمايي بگيريد. مركز مشاوره آواژه به صورت تلفني و حضوري به شما مراجعين گرامي خدمات ارائه مي‌دهد. جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره زير تماس حاصل فرماييد.

براي دريافت مشاوره در زمينه همسرتان مي‌توانيد در هر ساعت از روز براي مشاوره تلفني از طريق شماره 02191002360 و يا از طريق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه تماس حاصل نماييد.

منبع: بي اعتمادي به همسر | 7 روش رفع بي اعتمادي به همسر

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۵۲:۰۲ ] [ آواژه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی