آواژه
ارائه خدمات روانشناسي

رابطه بدون دخول همانطور كه از نام از آن مشخص است؛ زوجين تنها به تحريك يكديگر مي‌پردازند؛ اما دخولي صورت نمي‌گيرد. عده اي رابطه جنسي را تنها به دخول محدود مي‌كنند و قبل و بعد از آن از هيچ روش ديگري بهره نمي‌گيرند. از طرفي گاهي به دليل وجود مشكلات جنسي مختلف، رابطه جنسي بدون دخول، تنها روشي است كه زوجين مي‌توانند استفاده كنند و در واقع بخشي از فرايند درمان آنهاست. از طرفي مي‌تواند لذت رابطه جنسي را دوچندان كرده و خلاقيت زوجين را برانگيزد. برخي از زوجين در دوران نامزدي و عقد، براي پيشگيري از باردار شدن از اين روش ها استفاده مي‌كنند. 

براي دريافت مشاوره در زمينه رابطه بدون دخول مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره  02191002360 و يا از طريق تلفن هاي ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگيريد.

منبع: رابطه بدون دخول | بارداري بدون دخول ممكن است؟

رابطه بدون دخول

در رابطه بدون دخول احتمال انتقال بيماري هاي مقاربتي، بارداري و همچنين از بين نرفتن بكارت كمتر است. اما به هر حال بايد نكات زيادي را در اين مورد رعايت كرد. به طور كلي دخول به معناي ورود آلت تناسلي مرد، درون واژن است كه منجر به ارگاسم مي‌شود. دخول مي‌تواند يا طريق واژن و يا مقعد باشد.

دخول واژينال هيچ گونه عوارضي نداشته و براي فرزندآوري نيز بايد از اين روش استفاده كرد. اما رابطه جنسي مقعدي، باعث بروز پيامدهاي زيادي براي زنان مي‌شود. از طرفي روش به ارگاسم رسيدن هر فردي متفاوت است. به همين دليل بايد در مورد روش هاي مختلف، اطلاعات كافي را كسب كرد. 

انواع رابطه بدون دخول

رابطه بدون دخول، طيف وسيعي از رفتارهاي جنسي را در برمي‌گيرد؛ كه علاوه بر لذت، عوارض آنها نيز كمتر از روش هاي ديگر است. از طرفي سبب آمادگي بيشتر افراد براي رابطه جنسي مي‌گردد. برخي از اين روش ها شامل موارد زير مي‌شود. 

🔶بوسيدن همسر

بوسيدن همسر، از اولين مراحل تحريك همسر براي رابطه بدون دخول است. افراد مي‌توانند با شناسايي نقاط تحريك پذير بدن همسر و با كمك بوسه، براي او لذتي در حد دخول ايجاد كنند. اين موضوع مخصوصا براي زنان بيشتر اتفاق مي‌افتد. تنها بخش كوچكي از زنان با دخول واژينال، ارگاسم را تجربه مي‌كنند و بقيه آنها روش هاي ديگري دارند. بوسيدن علاوه بر افزايش ميزان صميميت، سبب برانگيختگي همسر نيز مي‌شود.

🔶تحريك كليتوريس

كليتوريس كه در قسمت خارجي آلت تناسلي زنان قرار داد؛ بسيار تحريك پذير بوده و سبب برانگيختگي در زنان مي‌شود. مردان اگر بتوانند با كمك روش هاي مختلف اين قسمت و يا نقطه جي را تحريك كنند؛ ارگاسم نيز براي زنان حاصل مي‌شود. تحريك اين نواحي ، يكي از روش هاي رابطه بدون دخول محسوب مي‌شود.

🔶ماساژ همسر

يكي ديگر راه هاي رابطه بدون دخول، ماساژ همسر است. ماساژ همچنين به نوعي پيش نوازي هم محسوب مي‌شود. البته براي ماساژ دادن بايد به نكاتي دقت كرده و همچنين اصول آن را بياموزيد. ماساژ بايد به آرامي انجام گيرد. با ماساژ مي‌توان نقاط تحريكي بدن همسر را تحريك كرد و موجب لذت او شد. قبل از ماساژ دست هاي خود را گرم كرده و همچنين در حين آن نيز مي‌توانيد از بوسيدن استفاده كنيد. از طرفي انجام ماساژ با كمك روغن هاي مخصوص، سبب لذت بيشتر همسر نيز مي‌گردد.

🔶خودارضايي

خودارضايي در كنار همسر و يا براي او نيز، رابطه بدون دخول محسوب مي‌شود. البته نبايد اجازه داد كه اين روش جايگزين رابطه جنسي شود. و يا طرفين به آن وابستگي پيدا كنند. قطعا افراد بيشتر از هر فرد ديگري خود را مي‌شناسند و از روش هاي لذت بيشتر آگاهند. به همين دليل مي‌توان در اين مورد از همسر سوال كرد و از اين طريق موجب تحريك او شد. اين نوعي خودارضايي محسوب مي‌شود؛ چرا كه از روشي غير از دخول استفاده مي‌كنيم.

🔶كمك گرفتن از دست و يا ابزارهاي جنسي

با تحريك مي‌توان از روش هاي مختلفي بهره برد. دست و ابزارهاي جنسي از انواع آنها هستند. براي مثال ويبراتورها نوعي از ابزارهاي جنسي هستند كه همسر مي‌تواند از آنها براي شما استفاده كند. همچنين تحريك با دست و يا انگشتان از روش هاي ديگري هستند كه زوجين مي‌توانند از آنها براي تحريك يكديگر استفاده كنند. لوبريكانت ها در اين شرايط مي‌توانند كمك كننده باشند.

🔶رابطه جنسي دهاني و مقعدي

رابطه جنسي دهاني و مقعدي نيز جايگزين هاي مناسبي براي رابطه بدون دخول هستند. در رابطه دهاني فرد با كمك دهان و يا زبان آلت تناسلي و ديگر نقاط بدن را تحريك مي‌كند. در حين رابطه دهاني بتر است افراد از دنتال دم استفاده كنند. از طرفي رابطه مقعدي نيز، دخول از طريق مقعد زنان است. با اينكه اين روش عوارض زيادي براي زنان دارد و همچنين ميزان لذت آن نيز كمتر است؛ اما برخي از زوجين در دوران نامزدي از آن استفاده مي‌كنند. 

پوزيشن هاي مناسب براي رابطه بدون دخول

فراموش نكنيد كه حتي براي رابطه بدون دخول نيز پوزيشن هاي مخصوصي وجود دارد. استفاده از اين پوزيشن هاي جنسي، نه تنها به انجام اصولي رابطه كمك مي‌كند؛ بلكه موجب لذت بيشتر نيز مي‌گردد. با استفاده از اين پوزيشن ها زوجين مي‌توانند بدون دخول كامل، از رابطه جنسي خود لذت ببرند. برخي از اين پوزيشن ها شامل موارد زير مي‌شوند. 

پوزيشن مار

پوزيشن ساعت

پوزيشن آويزان شدن

هاكل باك

زامبي

زئوس

ميله

دوزيست

در نظر داشته باشيد كه انجام تمام پوزيشن ها براي زوجين امكانپذير نيست. بهتر است افراد توانايي بدني خود و همسر را در نظر داشته باشند و قبل از انجام هر پوزيشني از راحتي و رضايت همسر خود اطمينان حاصل كنند.

رابطه بدون دخول و بارداري

بيشتر افراد رابطه بدون دخول را به دليل پيشگيري از بروز بارداري انتخاب مي‌كنند. اما بايد اين نكته را در نظر بگيرند كه حتي در صورت نداشتن دخول، بازهم احتمال بارداري هست. اگر به هر نحوي اسپرم وارد واژن شود و اين در زمان تخمك گذاري باشد؛ احتمالا بارداري اتفاق مي‌افتد. به همين دليل زوجين بايد همواره از كاندوم و يا روش هاي پيشگيري ديگر استفاده نمايند.

پيامدهاي رابطه بدون دخول

رابطه بدون دخول نيز، عوارض خود را براي زوجين دارد. همانطور كه گفته شد در اين نوع رابطه نيز احتمال بارداري وجود دارد. از طرفي احتمال انتقال بيماري هاي مقاربتي نيز از طريق رابطه دهاني و مقعدي را نيز نمي‌توان ناديده گرفت. از طرف ديگر از آنجايي كه برخي رابطه بدون دخول را كامل نمي‌دانند؛ احتمالا در اين مورد دچار نااميدي شده و ديگر تمايل خود را به رابطه جنسي از دست مي‌دهند. اين نوع رابطه نيز مزايا و معايب خود را دارد و نبايد به صورت دائمي از آن استفاده كرد.

سخن پاياني

فراموش نكنيد كه ارگاسم تنها با دخول تجربه نمي‌شود؛ بلكه راه هاي گوناگوني براي تجربه لذت جنسي وجود دارد. افراد علايق و فانتزي هاي جنسي متفاوتي داشته. به همين دليل بهتر است در اين زمينه زوجين با يكديگر صحبت كرده و همچنين شرايط را در نظر داشته باشند. استفاده از اين روش در برخي موارد مفيد واقع شده و سبب لذت بيشتر مي‌شود و گاهي نيز سبب بروز مشكلاتي مي‌گردد. مي‌توانيد در اين زمينه از يك مشاور جنسي نيز كمك بگيريد.

براي دريافت مشاوره در زمينه رابطه بدون دخول مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره  02191002360 و يا از طريق تلفن هاي ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگيريد.

منبع: رابطه بدون دخول | بارداري بدون دخول ممكن است؟

امتیاز:
بازدید:
[ ۹ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۳۳:۰۲ ] [ آواژه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی