آواژه
ارائه خدمات روانشناسي

دلتنگي براي همسر سابق هميشه روند طبيعي بعد از جدايي است. زماني كه زوجين از يكديگر جدا مي‌شود روندي به نام سوگ درماني را سپري مي‌كنند. آنها به دليل اينكه سالهاي زيادي در كنار يكديگر گذرانده بودند؛ زمان هاي زيادي را با هم بوده اند و خاطرات بسيار زيادي با يكديگر دارند، دائم در حال دلتنگي هستند. فشارهاي جدايي و مرور خاطرات نيز باعث دلتنگي براي همسر سابق مي‌شود.

اما حتما دوره سوگ درماني را سپري كنيد تا با اين موضوع راحت تر كنار بياييد. جدايي از همسر سخت و دشوار است. اما براي كمك از خود بايد اين دوره را بگذرانيد. در اين راه حتما از روانشناس و مشاورين متخصص راهنمايي بگيريد. اما براي بازگشت عجله نكنيد. زماني كه از روانشناس كمك بگيريد؛ روند درمان با آسودگي بيشتري سپري مي‌شود. و همين امر به شما كمك مي‌كند كه سلامت روان بيشتري را تجربه كنيد. 

براي دريافت مشاوره در زمينه طلاق مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره 02191002360 و يا از طريق تلفن هاي ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نماييد.

منبع: دلتنگي براي همسر سابق | 9 راه كنار آمدن با دلتنگي براي همسر سابق

دلتنگي براي همسر سابق

جدايي هرگز براي هيچ فردي مساله راحتي نبوده است. افراد زيادي پس از سالها زندگي مشترك به اين نتيجه رسيده اند كه با يكديگر تفاهم ندارند و بايد جدا شوند. هر نوع جدايي چه طلاق و چه از دست دادن عزيزان پروسه سخت و طولاني پيش رو دارد. مرور خاطرات چند ساله، يادآوري علايق و … همگي باعث دلتنگي براي همسر سابق مي‌شود. دلتنگي هميشه يكي از دردناك ترين مسائل در سپري كردن روند جدايي است. كه همراه با عذاب، حال بد و ناراحتي است.

هميشه هنگام دلتنگي تمام روان شخص مقابل بهم مي‌ريزد و تمامي فعاليت هاي روزانه او با مشكل روبرو مي‌شود. به همين دليل است كه هميشه مي‌گوييم بايد از ابتداي روند جدايي از روانشناس راهنمايي بگيريد. اما در اين بخش مقاله راهكارهايي را داده ايم كه به چگونگي كنار آمدن با دلتنگي براي همسر قبلي به شما كمك مي‌كند. براي كسب اطلاعات بيشتر تا انتهاي مقاله همراه ما باشيد.

چگونگي كنار آمدن با دلتنگي براي همسر سابق

دلتنگي براي همسر سابق و كنار آمدن با اين موضوع امري سخت و دشوار است. در اين شرايط بايد تمام قدرت و توان خود را جمع كنيد تا با اين دلتنگي مقابله كنيد. هميشه همين دلتنگي ها باعث بازگشت و شروع دوباره اشتباهات مي‌شود. اما در اين بخش مقاله راهكارهايي را براي كنار آمدن با دلتنگي براي همسر سابق ذكر كرده ايم.

📌 در اقدام اول از روانشناس كمك بگيريد

اولين راه براي رفع دلتنگي براي همسر جدا شده، كمك از روانشناس است. اين اقدام ضروري است و همه افرادي كه جدايي را تجربه كرده اند بايد از اين روش استفاده كنند. دلتنگي، مرور خاطرات، يادآوري علايق و … همگي جزو مراحل طبيعي جدايي است كه منجر به دلتنگي مي‌شود. و تمامي افراد در اين مراحل نيازمند راهنما هستند. روانشناس به شما كمك مي‌كند كه روند درمان را سپري كنيد و سوگ مورد نياز در اين بازه زماني را راحت تر سپري كنيد.

📌 تصميم عجولانه ممنوع | دلتنگي براي همسر سابق

براي رفع دلتنگي براي همسر سابق، نبايد تصميم عجولانه بگيريد. براي جلوگيري از اين كار از خودتان سوال كنيد كه به چه دليل جدا شده ايد؟ آيا جدال در كنار هم به دلتنگي مي‌ارزيد؟ سوالات اين چنيني از خودتان بپرسيد تا دلتنگي شما كاهش بيابد. در اين شرايط هم منطقي تر فكر خواهيد كرد و هم تصميم عجولانه نخواهيد گرفت.

📌 همسر سابق را سرزنش نكنيد

براي رفع دلتنگي براي همسر سابق، دست از سرزنش همسر سابق برداريد. زماني كه جدايي صورت مي‌گيرد، دلتنگي طبيعي است. و هميشه اين جدايي ها دو سر مقصر دارد. خود و همسر سابقتان هستيد كه تصميم به جدايي گرفته ايد. بنابراين بهتر است كه با كمك راهكارهاي مناسب از روانشناس؛ ميزان سرزنش از همسر سابق را كاهش دهيد. روانشناس به شما كنترل خشم و مديريت را آموزش مي‌دهد تا عملكرد بهتري داشته باشيد.

📌 دليل طلاق را در جايي بنويسيد | دلتنگي براي همسر سابق

يكي از دلايل دلتنگي براي همسر سابق، اين است كه دلايل طلاق خود را يادآوري نمي‌كنيد. در اين شرايط بايد به اين موضوع فكر كنيد كه دليل طلاق شما چه بوده است؟ ليستي تهيه كنيد و هر زمان كه با دلتنگي براي همسر سابق روبرو شديد، اين ليست را مرور كنيد. رفتارها و كرداري كه باعث جدايي شما شده است را تكرار كنيد تا هم براي تصميم گيري عجله نكنيد و هم از شدت دلتنگي شما كم شود.

📌 مراقب خودتان باشيد

اولويت شما پيش از دلتنگي براي همسر سابق، مراقبت و توجه به خود است. شما در حال حاضر شخصي هستيد كه از لحاظ روحي و عاطفي شكست خورده ايد. پذيرش اين شكست به شما كمك خواهد كرد كه به دنبال مراقبت از خود باشيد. حال بد خود را بپذيريد و براي رهايي از اين چالش ها، از روانشناس راهنمايي بگيريد. به سلامتي، پيشرفت و موفقيت خود فكر كنيد. شما يك بار زندگي خواهيد كرد! اين موضوع را فراموش نكنيد.

📌 به خودتان زمان بدهيد | دلتنگي براي همسر سابق

براي رفع دلتنگي براي همسر سابق بايد به خود زمان بدهيد. شدت دلتنگي در ابتدا بسيار زياد است و باعث سردرگمي شما مي‌شود. اما به مرور زمان كه گرد و غبار بر خاطرات شما بنشيند؛ از ميزان دلتنگي كم خواهد شد.

📌 خودتان را مشغول كنيد

يكي از روش هاي رفع دلتنگي براي همسر سابق، اين است كه مشغول به كار شويد. هميشه شغل و كارهاي ديگر باعث سرگرمي شما مي‌شود. در واقع زماني براي دلتنگي نخواهيد داشت. تمام زمان خود را در سر كار و يا مشغول به كارهاي ديگر خواهيد بود.

📌 همسر سابق را ببخشيد | دلتنگي براي همسر سابق

هميشه بخشش يكي از راهكارهاي رهايي از تنفر و دلتنگي براي همسر سابق است. اگر همسر خود را مورد بخشش قرار دهيد. كمتر با اين موضوع روبرو خواهيد شد. از احساسات منفي دور خواهيد شد و كمتر به همسر سابق خود فكر خواهيد كرد. براي آرامش روان و سلامت خودتان هم كه شده همسر سابق را ببخشيد.

📌 با خودتان صادق باشيد

براي رفع دلتنگي براي همسر سابق بايد با خودتان صداقت داشته باشيد. به اين باور برسيد كه حال شما خوب نيست و نيازمند كمك از ديگران هستيد. بايد تحت درمان باشيد تا مديريت و كنترل احساسات را آموزش ببينيد. عشق را از خودتان دور نكنيد و براي دريافت آرامش دوباره تلاش كنيد. قلبتان را عاري از نفرت كنيد و براي كسب زندگي خب و آرام از روانشناس و مشاورين كمك بگيريد.

كلام آخر

دلتنگي براي همسر سابق امري بسيار طبيعي است. لطفا خودتان را مورد سرزنش قرار ندهيد و تصميم عجولانه نگيريد. معمولا بعد از جدايي احساسات و عواطف انسان ها با مشكل روبرو مي‌شود. همين امر موجب نگراني و استرس بعد از جدايي مي‌شود. بهتر است كه روند درمان را پيش بگيريد و براي سوگ درماني اقدام كنيد. كمك روانشناس بهترين راه براي بهبودي حال شما است. مركز مشاوره آواژه به صورت تلفني و حضوري به شما مراجعين گرامي خدمات ارائه مي‌دهد. جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره زير تماس حاصل فرماييد.

براي دريافت مشاوره در زمينه طلاق مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره 02191002360 و يا از طريق تلفن هاي ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نماييد.

منبع: دلتنگي براي همسر سابق | 9 راه كنار آمدن با دلتنگي براي همسر سابق

امتیاز:
بازدید:
[ ۱ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۰۰:۱۸ ] [ آواژه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی