آواژه
ارائه خدمات روانشناسي

خواستگار دروغگو تقريبا براي تمامي دختران حداقل يك بار وجود داشته است. بسياري از دختران در مسير ازدواج با چنين خواستگاراني احتمالا برخورد خواهند داشت. اما تشخيص اينكه خواستگار دروغگو چه ويژگي‌ هايي دارد؛ دشوار است. چگونه مي‌توانيم خواستگار دروغگو را تشخيص دهيم؟ و چگونه بايد در برخورد با آنها كوشا باشيم؟ به دليل اينكه افرادي كه بناي زندگي مشترك را بر خانه دروغ و رياكاري بنا كنند، هرگز براي زندگي مشترك فرد مناسبي نيستند. و به طور كل انسان مناسب و قابل اعتمادي نيز نخواهد بود.

به همين دليل براي جلوگيري از بروز هرگونه مشكل در زندگي مشترك بايد به شناسايي چنين افرادي بپردازيم. ما در اين مقاله سعي كرده‌ ايم ويژگي‌هاي خواستگار دروغگو را براي شما توضيح دهيم، تا با مشكلات كمتري روبرو شويد. در اين شرايط نيز مي‌توانيد از يك روانشناسان متخصص در زمينه ازدواج راهنمايي بگيريد.

منبع: خواستگار دروغگو و 3 ويژگي‌ خواستگار دروغگو

خواستگار دروغگو كيست؟

 

شايد بارها با افرادي در زمينه خواستگاري و ازدواج روبرو شده‌ ايد، كه دروغ‌هاي فراواني را به شما گفتند. يا در روابط خود با افراد رياكاري بوده‌ ايد، كه تصميم به ازدواج گرفتيد. اما پس از مدتي به دروغ‌هاي آنها پي برده‌ ايد. و با مشكلات بسيار زيادي روبرو شده ايد. و حتي شايد خود را مورد سرزنش قرار دهيد. افراد دروغگو به دليل عدم صلاحيت، هرگز فرد مناسبي براي ازدواج نيستند. و به طور كل هرگز براي شما اعتماد در رابطه به وجود نمي‌آورند.

در واقع هميشه تصور خواهيد كرد كه هر كلمه حرف او سرشار از دروغ است. براي جلگيري از اين معضل، بايد نسب به روش هاي شناخت آنها آگاه باشيد. روش‌هاي متفاوت براي تشخيص خواستگار دروغگو وجود دارد؛ كه بهتر است آنها را آموزش ببينيد. تا در زندگي مشترك با انتخاب اشتباهي روبرو نشويد. كه يك عمر پشيماني به دنبال خواهد داشت.

ويژگي‌ هاي خواستگار دروغگو چيست؟

خواستگار دروغگو معمولا ويژگي‌ هايي دارد، يا نشانه‌هايي از خود بروز مي‌دهد؛ كه به راحتي قابل تشخيص است. در اين بخش مقاله سعي كرده‌ ايم تمامي ويژگي‌هاي خواستگار دروغگو را ذكر كنيم. تا شما با آنها آشنا شويد و تن به ازدواج با اين افراد ندهيد.

📌 ناهماهنگي در زبان و بدن | خواستگار دروغگو

يكي از ويژگي‌ هاي خواستگار دروغگو، اين است كه در زبان و بدن خود ناهماهنگي دارد. در اين شرايط بايد در رابطه با سوالات قبل از ازدواج و موقعيت‌هاي حساس به رفتار بدن و زبان او دقت داشته باشيد. معمولا خواستگار دروغگو از خود داستان‌هايي را تعريف مي‌كند، كه در بسياري از موارد وجود خارجي ندارد.

زماني كه متوجه شويد حرف‌هاي شخص مقابل با هم تناقض دارد، بايد به صداقت و راستگويي او شك كنيد. بهترين راه اين است كه زبان بدن را بشناسيد تا در تشخيص چنين خواستگاراني عملكرد بهتري داشته باشيد.

📌 عدم پاسخگويي صريح و واضح

يكي از ويژگي‌ هاي خواستگار دروغگو، عدم پاسخگويي صريح و واضح مي‌باشد. احتمالا خواستگارتون در اين شرايط با پرسش‌هاي شما حساسيت نشان مي‌دهد؛ و از پاسخ‌هاي صحيح و رك طفره مي‌رود. معمولا افرادي كه دروغ مي‌گويند، سوالات شما را با سوالات ديگري جواب مي‌دهند. و پاسخ‌هايي كه فرد دروغگو مي‌دهد طولاني و خسته كننده مي‌باشد؛ و باعث سردرگمي شما مي‌شود. در اين شرايط بهتر است كه حرف طرف مقابل را قطع كنيد؛ دوباره سوال خود را تكرار كنيد و بگوييد كه با پاسخ كوتاه منتظر جواب هستيد.

📌 اضطراب هنگام سخن گفتن | خواستگار دروغگو

اضطراب امر طبيعي در جلسه خواستگاري است. اما زماني كه سوال بسيار مهمي در جلسه خواستگاري پرسيده شود؛ يا موضوع بسيار حساس باشد، خواستگار دروغگو از خورد علائمي مانند: رنگ پريدگي، سرخ شدن و تعريق را نشان مي‌دهد. در اين شرايط بهتر است كه به صداقت و راستگويي طرف مقابل شك كنيد. زيرا زبان بدن او چيز ديگري به شما نشان داده است و با گفته هاي او متفاوت است.

آسيب هاي خواستگار دروغگو چيست؟ 

 

پاسخ مثبت به خواستگار دروغگو، در واقع ورود به رابطه سمي است. ازدواج يك امر حساس مي‌باشد كه در انتخاب شريك احساسي حتما بايد با دقت بالايي عمل كنيد. اما زماني كه از ويژگي‌هاي خواستگار دروغگو اطلاعي نداشته باشيد و پاسخ سوالات او را صحيح بدانيد. در زندگي مشترك با پشيماني و آسيب‌هاي بسيار زيادي روبرو مي‌شويد. به مرور زمان به دروغ‌هاي او پي خواهيد برد و راهي جز تحمل نخواهيد داشت. آسيب‌هاي خواستگار دروغگو نتيجه عدم شناخت قبل از ازدواج و ورود به رابطه سمي مي‌باشد.

همچنين آسيب‌هاي خواستگار دروغگو بعد از ازدواج بيشتر نيز خواهد شد. و شايد خانم‌ها با پشيماني بعد از ازدواج نيز روبرو شوند. به اين منظور كه شخصي كه انتخاب كردن، هيچ شباهتي با شخص فعلي ندارد و به مرور زمان آسيب‌ها و مشكلات زندگي مشترك افزايش پيدا مي‌كند. دائم خود را سرزنش خواهيد كرد كه چرا هنگام خواستگاري همسر خود را نشناخته‌ايد. و حال بايد با اين فرد به چه شيوه اي اعتماد كنيد.

كلام آخر

قصد ما در رابطه با توضيح ويژگي‌ هاي خواستگار دروغگو اين بود كه، موضوع ازدواج امر بسيار پيچيده و حساسي است كه بهتر است كه قبل از تصميم جدي حتما به تمامي حركات و رفتارهاي شخص مقابل دقت داشته باشيد. و به خاطر داشته باشيد كه قبل از ازدواج از مشاوره راهنمايي بگيريد. در غير اينصورت شايد با ويژگي هاي متضاد خواستگار با خود اطلاعي نداشته باشيد. كه تنها با راهنمايي هاي روانشناس مي‌توانيد نسبت به ويژگي هاي اين فرد آشنا شويد.

 مركز مشاوره آواژه به صورت تلفني و حضوري به شما مراجعين گرامي خدمات ارائه مي‌دهد. جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره زير تماس حاصل فرماييد.

براي دريافت مشاوره در زمينه خواستگار دروغگو مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره  02191002360 تماس بگيريد.

 

 

سوالات متداول

خواستگار دروغگو چه ويژگي هايي دارد؟

به طور كلي خواستگار دروغگو ويژگي هايي مانند ناهماهنگي در زبان و بدن، اضطراب بسيار زياد در پاسخ به سوالات و عدم پاسخگويي صريح و واضح دارد.

آسيب هاي خواستگار دروغگو چيست؟

خواستگار دروغگو سبب پشيماني از ازدواج، بروز مشكلات روحي و رواني، ورود به رابطه سمي و بي اعتمادي مي‌شود.

منبع: خواستگار دروغگو و 3 ويژگي‌ خواستگار دروغگو

امتیاز:
بازدید:
[ ۴ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۰۳:۳۰ ] [ آواژه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی