آواژه
ارائه خدمات روانشناسي

آموزش سكس از جمله مسائل مهم براي هر زوجي است. باور كنيد يا نه، كيفيت رابطه جنسي شما تأثير مستقيمي روي كيفيت رابطه عاطفي‌تان دارد. به همين خاطر بسيار مهم است كه با اين بخش از زندگي خود به‌خوبي آشنا باشيد. اما بسياري از مواقع احساساتي مثل خجالت كشيدن، ناآگاهي از نيازهاي خود يا طرف مقابل و همين‌طور تابوهاي فرهنگي كه راجع به سكس وجود دارد باعث مي‌شود كه ما خيلي به دنبال اين موضوع نباشيم. درست به همين خاطر است كه درصد بسيار بالايي از زوجين در كشور از زندگي جنسي خود ناراضي هستند. پس اگر شما مي‌خواهيد جزء اين دسته نباشيد بهتراست آموزش سكس و بالابردن اطلاعات‌تان در اين زمينه را جدي بگيريد. اين نكته را هم به خاطر داشته‌باشيد كه بهترين راه براي رسيدن به اين هدف كمك‌گرفتن از يك مشاور متخصص است. براي دريافت مشاوره جنسي كليك كنيد.

منبع: آموزش سكس | سكس يك مهارت آموختني است

اهميت آموزش سكس

نياز به رابطه جنسي يكي از مسائل طبيعي است كه درون همه ما وجود دارد. اين بخش از زندگي نيز درست مانند ابعاد ديگر آن نياز به توجه و رسيدگي دارد. همان‌طور كه بي‌توجهي به ساير نيازهاي ما مي‌تواند مشكلاتي را برايمان به همراه داشته باشد بي‌توجهي به مسائل جنسي نيز همين پيامد را خواهد داشت. به‌علاوه رابطه جنسي نقش بسيار مهمي در زندگي مشترك شما خواهد داشت. تحقيقات نشان مي‌دهد كه يك رابطه جنسي خوب مي‌تواند تا حد زيادي علاقه ميان طرفين و همين‌طور كيفيت زندگي زناشويي آنها را بالا ببرد. به همين نسبت زندگي جنسي نامناسب مشكلاتي را در رابطه عاطفي شما ايجاد خواهد كرد. پس اگر شما هم مي‌خواهيد بهترين‌ها را در كنار شريك عاطفي‌تان داشته‌باشيد بهتر است به اين بخش از زندگي خود توجه كافي داشته باشيد.

نحوه صحيح رابطه جنسي

به آراستگي ظاهرتان توجه كنيد

اولين مرحله براي داشتن رابطه جنسي باكيفيت اين است كه به ظاهرتان توجه كنيد. چه مردان و چه زنان در نخستين قدم جذب ظاهر شما مي‌شوند. رعايت نظافت شخصي، استفاده از عطر و همين‌طور پوشيدن لباس مناسب از جمله نكاتي‌هستند كه بايد رعايت كنيد. ايجاد تنوع در ظاهر و لباس هم مي‌تواند بسيار مفيد باشد. به‌طوركلي ذهن ما اگر مدت طولاني با يك موضوع در ارتباط‌باشد توجهش را نسبت به آن از دست خواهد داد. پس اگر مي‌خواهيد همه توجه و نگاه همسرتان را براي خود كنيد به تنوع در ظاهرتان توجه داشته باشيد.

آموزش سكس | براي شروع رابطه پيش‌قدم بشويد

ما معمولاً شروع رابطه جنسي را موضوعي مردانه مي‌دانيم. بسياري از خانم‌ها از اينكه بخواهند نياز جنسي خود را ابراز كنند خجالت مي‌كشند. اما بهتراست بدانيد كه بايد گاهي همسرتان نياز و تمايل به سمت خودش را در شما ببيند. اين كار احساس بسيار خوبي را در او ايجاد خواهد كرد. اين موضوع اختصاص به خانم يا آقا ندارد. همه ما از اينكه بفهميم طرف مقابل از رابطه جنسي با ما لذت مي‌برد خوشحال مي‌شويم. پس چه خانم هستيد و چه آقا اين نكته را به خاطر داشته باشيد كه هميشه منتظر پيشقدم‌شدن طرف مقابل نباشيد؛ و گاهي نيز تمايل خود را به او نشان بدهيد.

پيش‌نوازي‌ها را جدي بگيريد

متخصصان معتقدند مهم‌ترين عامل براي يك رابطه جنسي باكيفيت، پيش‌نوازي است. به‌طوركلي دخول زماني بايد اتفاق‌بيافتد كه شما و همسرتان به دنبال اوج لذت جنسي هستيد. اما قبل از رسيدن به اين مرحله مي‌بايست به پيش‌نوازي‌ها توجه داشته باشيد. اين پيش‌نوازي‌ها علاوه بر اينكه احساس خوبي را در شما و طرف مقابل ايجاد مي‌كند بدنتان را نيز براي يك رابطه جنسي لذت‌بخش‌تر آماده مي‌كند. در آغوش‌گرفتن طرف مقابل، بوسيدن‌يكديگر، رابطه دهاني و لمس نقاط حساس بدن از جمله مهم‌ترين نكاتي‌هستند كه در اين زمينه بايد رعايت كنيد.

آموزش سكس | با همسرتان صحبت كنيد

به گفته بسياري از خانم‌ها و آقايان صحبت‌كردن در طول جنسي تأثير بسياري در لذت‌بردن از رابطه و همين‌طور تحريك بيشتر طرف مقابل دارد. شما با اين كار به همسرتان نشان مي‌دهيد كه به رابطه‌تان توجه داريد و از آن لذت مي‌بريد. به‌علاوه او از راه صحبت‌كردن با بسياري از خواسته‌ها و احساسات شما در طول رابطه بيشتر آشنا خواهد شد.

به خواسته‌ها و نيازهاي يكديگر احترام بگذاريد

بي‌توجهي به نيازها و خواسته‌هايي كه ما يا طرف مقابل داريم بزرگ‌ترين آسيبي است كه مي‌توانيد به رابطه جنسي خودتان بزنيد. اين كار باعث‌مي‌شود آن‌طور كه بايد از اين رابطه لذت نبريد. پس سعي كنيد بدون خجالت خواسته‌هايتان را به طرف مقابل بگوييد؛ و همچنين به نيازهاي او نيز توجه داشته باشيد. بسياري از خانم‌ها يا آقايان فكرمي‌كنند كه اگر خواسته‌هاي واقعي خود را در رابطه جنسي نشان بدهند بسيار زشت خواهد بود. يا ممكن‌است ديد طرف مقابل درمورد آنها تغيير كند. اما اين نكته را به خاطر داشته باشيد كه قرار نيست نيازهاي جنسي كسي را بي شخصيت كند. رابطه جنسي شخصي‌ترين و صميمي‌ترين ارتباطي است كه ما با همسرمان برقرار مي‌كنيم. دراين‌رابطه مهم‌ترين نكته اين است كه شخصيت‌ها و خودداري‌هايي كه در طول روز داريد را كنار بگذاريد و بدون هيچ‌گونه محدوديتي با شريك جنسيتان ارتباط برقرار كنيد.

آموزش سكس | استرس را از فضاي رابطه دور كنيد

استرس را مي‌توانيم مهم‌ترين دليل اختلالات جنسي در خانم‌ها و آقايان بدانيم. پس تا جاي ممكن سعي كنيد فشارهاي رواني را از رابطه جنسي‌تان دور نگه داريد. داشتن رابطه جنسي در شرايط زماني و مكاني مناسب، تحت‌فشار نگذاشتن طرف مقابل و به‌خصوص پيش‌نوازي‌ها تأثير بسياري در آرام‌كردن فضاي رابطه جنسي دارند.

بعد از رابطه جنسي، ارتباط برقرار كنيد

برخلاف تصور بسياري از خانم‌ها و آقايان رابطه جنسي نبايد بعد از ارگاسم پايان پيدا كند. در آغوش گرفتن طرف مقابل بعد از رابطه، بيان احساسات خود راجع به تجربه‌اي كه داشتيد و صحبت‌هاي محبت‌آميز مي‌تواند كيفيت رابطه شما را چندبرابر كند. اگر شما از آن دسته كساني هستيد كه بعد از رابطه جنسي براي مدتي نياز به تنهايي داريد بهتر است راجع به اين موضوع با همسرتان صحبت كنيد. سعي كنيد با هم به يك توافق دونفره برسيد. يادتان باشد به همان اندازه كه شما به چند لحظه تنهايي نياز داريد شريك جنسي شما نيز به حضورتان نياز دارد.

مشاور درباره چه كمكي به شما خواهد كرد؟

وقتي به خيلي از خانم‌ها يا آقايان مي‌گوييم كه رابطه جنسي نياز به آموزش و توجه دارد برايشان عجيب است. بسياري از ما فكرمي‌كنيم به‌صورت غريزي برقراري رابطه جنسي را بلد هستيم؛ و به همين خاطر نيازي به آموزش نداريم. اما واقعيت اين است كه شما براي داشتن يك رابطه مطلوب بايد از خواسته‌ها و نيازهاي جنس مخالفتان آگاهي كامل داشته باشيد. اين در حالي است كه بسياري از ما هيچ شناختي از طرف مقابلمان نداريم. اين شرايط باعث مي‌شود خيلي اوقات رابطه جنسي و به‌خصوص اولين رابطه‌هاي ما تجربه لذت‌بخشي نباشند. و در نتيجه شايد احساس منفي اولين تجربه براي هميشه با شما باقي بماند.

براي رفع مشكلات جنسي پس از ترك اعتياد كليك كنيد.

باتوجه‌به آنچه گفتيم توصيه مي‌كنيم در هر مرحله از زندگي جنسيتان كه هستيد صحبت با يك مشاور متخصص را در اولويت برنامه‌هايتان قرار بدهيد. مشاوريني كه در زمينه رابطه جنسي تخصص دارند به‌خوبي مي‌توانند شما را از هرآنچه مي‌بايست در يك رابطه رعايت كنيد آگاه كنند.

براي دريافت مشاوره در زمينه آموزش سكس مي توانيد در هر زمان از روز براي مشاوره تلفني ازدواج با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره 02191002360 تماس بگيريد.

 

 

سؤالات متداول

براي آموزش سكس بايد از چه متخصصي كمك بگيريم؟

مشاوره‌هاي پيش از ازدواج، مشاوره خانواده و به‌خصوص مشاوره با متخصصين مسائل جنسي يا سكس‌تراپ از جمله زمينه‌هايي هستند كه مي‌توانند در اين موضوع به شما كمك كنند.

منبع: آموزش سكس | سكس يك مهارت آموختني است

امتیاز:
بازدید:
[ ۵ دى ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۲۲:۲۹ ] [ آواژه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی