آواژه
ارائه خدمات روانشناسي

قطع رابطه با دوست دختر چجوري باشه تا آسيب نبينيم؟ چرا بايد با دوست دخترم كات كنم؟ عموما مردان پس از هر بحث و جدل به دنبال تمام شدن رابطه هستند. اما خانم ها براي بهبودي رابطه مي‌جنگند. آقايوني كه براي قطع رابطه با دوست دختر خود اقدام مي‌كنند بايد صادقانه و شفاف دليل منطقي براي جدايي را بگويند. براي جلوگيري از جدايي نيز به دنبال راهكار براي بهبود روابط توسط روانشناس باشند. اما جدا از همه اين صحبت ها بازگشت به روابط گذشته آسيب هاي جدي تري به شما وارد مي ‌كند كه در ادامه در رابط با اين موضوع نيز صحبت كرده ايم.

منبع: قطع رابطه با دوست دختر چرا سخت است؟

قطع رابطه با دوست دختر

چرا بايد با دوست دخترم قطع ارتباط كنم؟ دليل كات كردن من چيست؟ ديگه دوسش ندارم؟ آيا ديگه براي من اهميت قائل نيست و بايد قطع رابطه كنم؟ يا عاشق شخص ديگري شدم و ديگه دوست دخترمو نميخوام؟ براي قطع رابطه با دوست دخترم چه بهونه هايي بيارم؟ چه كارايي كنم كه دوست دخترم خودش بذاره بره؟ اصلا دوست دخترمو دوست دارم چرا بايد جدا بشم؟ و هزار و يك سوال ديگر براي اقدام به قطع رابطه با دوست دختر وجود دارد. مشكلات، رفتارهاي متفاوت از هم، علايق متفاوت و … دلايلي براي قطع ارتباط با دوست دختر هستند. اما قبل از اقدام به قطع رابطه با دوست دختر از خود سوال هايي بپرسيد. آيا قطع ارتباط با دوست دخترم حركت درستي است؟ دلايل و عواملي كه باعث به فكر افتادن شما در رابطه با جدايي در ارتباط‌ند را بررسي كنيد.

چگونگي قطع رابطه با دوست دختر

قبل از اينكه راهكار براي قطع رابطه بدهيم، در رابطه با باور عمومي كه راجع به مردان است صحبت مي‌كنيم. بسياري از افراد اعتقاد به اين دارند كه مردها موجوداتي بي احساس، بي عاطفه و سنگ دل هستند. اما به دور از تمام باورهاي كليشه‌اي، مردها نير انسان هستند. مردها قلب دارند و عاشق مي‌شوند. اما بسياري از مسائل مانند: مشكلات اقتصادي، مشكلات اجتماعي، مشكلات خانوادگي، مسائل كاري، اختلاف نظرات و حتي رفتار نادرست دوست دختر باعث به فكرافتادن قطع رابطه مي‌شود. در ادامه به راهكارهايي براي چگونگي قطع ارتباط با دوست دختر اشاره كرده‌ايم.

1. دلايل قطع رابطه با دوست دخترتان را بررسي كنيد

قبل از اقدام به قطع رابطه با دوست دخترتان، دلايل و اهداف خود را بررسي كنيد. هيجاني و احساسي تصميم نگيريد. بعد از دعوا و بحث از  دوست دخترتان فاصله بگيريد و پس از آرامش در رابطه با اين موضوع بيانديشيد.

2. از واكنش هاي دوست دخترتان آگاه باشيد

قبل از اينكه اقدام كنيد، واكنش هاي دوست دخترتان را بررسي كنيد. از قبل براي تمام رفتارهايي كه شايد انجام دهد آمادگي داشته باشيد تا بهترين عكس العمل را داشته باشيد.

3. با دوست دختر خود صادق باشيد

بهانه و دلايل عجيب و غريب نياوريد. صادقانه دليل چيزي كه باعث جدايي شده است را توضيح دهيد. با بازگويي دلايل جدايي به دوست دخترتان آسيب كمتري وارد مي‌كنيد.

4. هنگام جدايي به يكديگر احترام بگذاريد

يكي از رفتارهاي نادرست بي احترامي هنگام جدايي است. با بررسي دلايل براي قطع رابطه، به صورت منطقي در رابطه با جدايي گفتگو كنيد. با بي احترامي هنگام پايان يك رابطه آسيب هاي زيادي به خود و دوست دخترتان وارد مي‌كنيد.

5. براي قطع رابطه، خودتان اقدام كنيد

كساني رو براي قطع رابطه واسطه نكنيد. اينكه شفاف و واضح در رابطه با دلايل جدايي صحبت مي‌كنيد نشان از پخته بودن شخصيت شما است. شايد ديگران به طور واضح دلايل شما را براي جدايي توضيح ندهند. و باعث ايجاد سوءتفاهم براي دوست دخترتان شود.

6. براي اين اتفاق ابراز ناراحتي كنيد

در برابر رابطه مسئول باشيد. اظهار پشيماني و ناراحتي از جدايي رابطه نشان از مسئوليت پذيري شما نسبت به آسيب هايي است كه به دوست دخترتان بعد از قطع رابطه وارد مي‌شود. بي تفاوتي يا خوشحالي تان موجب سرافكندگي بيشتر او خواهد شد.

7. اجازه صحبت درباره احساساتش بدهيد

بعد از اقدام و مطرح كردن دلايل جدايي، اجازه دهيد دوست دخترتان افكار و احساساتش را در رابطه با اتفاق بگويد. او را بخاطر احساساتش سرزنش نكنيد و صبورانه همه صحبت هايش را گوش كنيد.

چرا بايد با دوست دختر سابقم قطع رابطه كنم؟

بسياري از روابطي كه در گذشته تمام شده است، امكان دوباره شكل گيري دارد. ارتباط دوباره آسيب هايي را به همراه دارد كه در ادامه در رابطه با اين موضوع توضيحاتي صورت گرفته است.

1. بازگشت به رابطه ناسالم قبلي

اگر رابطه قبلي شما سمي و ناسالم نبود تمام مي‌كرديد؟ تمام شدن يك رابطه به دليل تفاوت ها، مشكلات و علاقه نداشتن است. زمان بهبودي حال رواني شما پس از تمام شدن رابطه قبلي طولاني مدت است. به اين موضوع فكر كنيد كه آيا اين رابطه هدف دار است؟ آيا دوباره توان آسيب هاي روحي و رواني را دارم؟ اگر پاسخ شما خير بود هرگز به رابطه برنگرديد.

2. قطع رابطه با دوست دختر | هدر رفتن انرژي

صرف انرژي جسماني و رواني براي رابطه اي كه قبلا از آن بيرون آمديد منطقي نيست. كمي فكر كنيد، اگر تمام انرژي كه در گذشته صرف كرديد را دوباره هدر دهيد و بدون نتيجه باقي بماند؛ آيا صحيح است؟

3. بهبود خيالي رابطه

بعد از جدايي از يك رابطه افراد خيال بازگشت به آن را دارند. اما بايد بدانيد كه پس از اتمام جدي يك رابطه امكان بازگشت وجود ندارد. با مديتيشن و ورزش فكر رابطه تمام شده را از مغز خود بيرون كنيد.

4. فراموش نكردن اشتباهات گذشته

دوستي مجدد بعد قطع رابطه با دوست دختر ، به معناي پاك شدن خاطرات نيست. پس هميشه احتمال بازگو كردن اشتباهات گذشته وجود دارد. مخصوصا كه يكبار اين مسائل باعث جدايي شده‌اند، دوباره مي‌توانند شما را به قطع رابطه بكشانند.

چگونگي قطع رابطه با دوست دختر سابق

براي فراموشي رابطه گذشته و تكرار نشدن دوباره آسيب ها نياز به قطع رابطه با دوست دختر سابق است. در ادامه به راهكارهايي راجع به اين موضوع اشاره كرده ايم.

سوگواري: روند سوگواري را با كمك از يك روانشناس پشت سر بگذاريد. در مقابل روند سوگواري قرار نگيريد و علائم آن را به درستي درك كنيد.

تجربه جديد: خودتان را دوست داشته باشيد، براي خود ارزش قال شويد. به دنبال كسب تجارب جديد و شناخت خود باشيد. با اين كار روند بهبودي شما سرعت مي‌بخشد.

گفنگو با فرد قابل اعتماد: براي تخليه افكار و حرف هايتان با دوست صميمي و قابل اعتماد خود صحبت كنيد. روانشناس و مشاور بار سنگين غم و اندوه را از دوش شما بر مي‌دارد.

دوري از خاطرات: تمامي اشياء، كادوها و عكس هايي كه از رابطه قبلي به جا مانده است را دور بريزيد. با مشاهده خاطرات افكارتان را خراب مي‌كنيد.

راهكارهايي براي كنار آمدن با مشكلات بعد از قطع رابطه

براي كنار آمدن با مشكلات بعد از قطع رابطه بايد يك سري راهكارها را انجام دهيد. كه در ادامه به آن‌ها اشاره كرده‌ايم.

  • خيلي زود وارد رابطه جديد نشويد.
  • اين مشكل فقط براي شما نيست و براي همه انسان ها رخ مي‌دهد.
  • خود را مقصر ندانيد.
  • به خود فرصت زندگي زيبا بدهيد.
  • مراحل سوگواري را پشت سر بگذاريد.
  • از درد ناشي از جدايي نهراسيد.
  • فعاليت هاي مورد علاقه تان را انجام دهيد.
  • ورزش و مديتيشن را فراموش نكنيد.
  • نامه اي در رابطه با افكار  احساسات خود يادداشت كنيد.

كلام آخر

قطع رابطه با دوست دختر با دلايل منطقي و شفاف آسيب كمتري به دختر و پسر مي‌زند. اگر قصدتان براي اتمام رابطه جدي است و تمام راهكارها را مطالعه كرده‌ايد. بهتراست براي بهبود حال روحي خود از يك روانشناس و متخصص در اين زمينه كمك بگيريد. مركز مشاوره آواژه به صورت تلفني و حضوري به مراجعين عزيز خدمات ارائه مي‌دهد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه قطع ارتباط با دوست دختر بر شماره درج شده كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه قطع رابطه با دوست دختر مي‌توانيد در هر زمان از روز براي مشاوره تلفني با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره 02191002360 تماس بگيريد.

منبع: قطع رابطه با دوست دختر چرا سخت است؟

امتیاز:
بازدید:
[ ۸ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۰۲:۰۱ ] [ آواژه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی