آواژه
ارائه خدمات روانشناسي

نشانه هاي خيانت در مردان براي برخي خانم‌ها واضح است. اما برخي مردان به خوبي آن‌ها را پنهان مي‌كنند. بدترين نوع خيانت در روابط زن و شوهر رخ مي‌دهد. اين نوع خيانت براي طرفين بسيار دردناك و تلخ است. باور عموم بر اين است كه خيانت مردان بيشتر بخاطر مسائل جنسي صورت مي‌گيرد. اما مردان در زندگي زناشويي در زمينه‌هاي احساسي، فيزيكي و جنسي خيانت مي‌كنند. طبق آمار نود درصد نشانه هاي خيانت مردان به علت مشكلاتي در زندگي مشترك و مسائل عاطفي رخ مي‌دهد. خيانت بنيان زندگي و رابطه زناشويي را از بين خواهد برد. به دنبال آن مشكلات جدي روحي و رواني براي زن به وجود مي‌آيد. از اينرو با نشانه هاي خيانت مردان آشنا بشويد. اينگونه زودتر از وخيم شدن مساله پيشگيري خواهيد كرد. براي دريافت مشاوره خيانت كليك كنيد.

منبع: نشانه هاي خيانت در مردان | علائم مردي كه خيانت مي كند

خيانت چيست

هرگونه رابطه‌اي كه يك زن يا مرد متاهل با زن يا مرد ديگري برقرار كند خيانت گويند. يكي از عوامل مهمي كه امروزه موجب فروپاشي زندگي زناشويي مي‌شود، خيانت است و متاسفانه در جامعه ما نيز در حال افزايش مي باشد. علل اصلي خيانت همسران، غالبا عدم رضايت عاطفي و جنسي است.

حتما مي‌پرسيد چگونه بفهميم شوهرمان به ما خيانت مي‌كند؟ البته اين سوال افراديست كه از قبل نسبت به شوهر خود مشكوك و نگران زندگي‌شان هستند و مي‌خواهند مطمئن شوند. براي يافتن جواب اين سوال، كافي است شما به بررسي تغييرات رفتاري شوهرتان بپردازيد. ما در اين مطلب نشانه‌هايي از خيانت مردان را جمع‌آوري كرديم. شما مي‌توانيد با مطالعه آنها به جواب سوال خود برسيد. خيانت رفتاري است كه هيچ توجيهي برايش وجود ندارد و اگر به طلاق هم منجر نگردد، زخم آن در زندگي مشترك تا سال‌ها مي‌ماند.

چرا مردان خيانت مي‌كنند؟

دلايل‌زيادي براي خيانت مردان مي‌توان آورد. نابالغ بودن مرد شايد از مهمترين دليل باشد. يعني اينكه پسر هنوز با مفهوم تعهد آشنا نيست و ازدواج مي‌كند. اكنون به عنوان شوهر، از نتايج رفتارهايش آگاه نيست و به سمت خيانت مي‌رود. او نمي‌داند چقدر با اين رفتارش، به همسرش آسيب روحي مي‌زند.

اعتياد به الكل يا اعتياد جنسي از ديگران دلايل بروز نشانه هاي خيانت مردان است. اين افراد شايد به صورت تكانشي فانتزي‌هاي جنسي خود را برآورده مي‌كنند. بعضي از مردان هم اعتماد به نفس پايين دارند و حس مي‌كنند به قدر كافي خوشتيپ، پولدار يا باهوش نيستند. در نتيجه براي به دست‌آوردن اعتبار و تاييد از ديگران به برقراي رابطه‌هاي خارج از ازدواج روي مي‌آورند. آن‌ها با اين كار حس ارزشمند بودن دارند.

مرداني با تجربه آزار جنسي در كودكي، مشكلاتي در ارتباط با صميميت و تعهد به يك نفر دارند.

نشانه هاي خيانت در مردان

مردان بعد از خيانت خواه ناخواه رفتارها و نشانه هايي در او خيانت و بي‌ميلي او به همسرش را نشان مي‌دهد. البته شايد اين نشانه ها هميشه به معناي خيانت مردان نباشند. شما بايد با توجه به شناختتان از همسرتان اين موارد را بررسي كنيد.

1- هميشه به دنبال تنها شدن در خانه است

مهم‌ترين نشانه خيانت مردان اين است كه او مثل گذشته ميلي براي تنهاشدن با شما ندارد و پيوسته به دنبال بهانه‌اي است كه در گوشه‌اي تنها شود و مشغول پيام‌رساني يا مكالمه با كسي گردد. گاهي دلبستگي او به فرد سوم به اندازه‌اي زياد مي‌شود كه حتي كلا قيد عشقبازي با شما را مي‌زند و هميشه از تنها شدن با شما فراري است!

2- نشانه هاي خيانت در مردان | مثل قبل ابراز علايق ناگهاني ندارد

اكثر آقايان بعضي اوقات كه دور از تنش عصبي هستند و آرامش نسبي دارند، براي غافلگيري همسر خود و تشكر از او، كاري مي‌كنند. مثلا خريد گل يا هداياي ديگر، دعوت ناگهاني به صرف شام بيرون از منزل و … . اگر همسر شما هم اين كارها را مي‌كرد و اين روزها اين غافلگيري‌هايش كمرنگ يا كلا تعطيل شدند، مطمئن شويد كه اتفاقاتي دارد رخ مي‌دهد!

3- ديگر با جزئيات ميل به صحبت با شما ندارد

بعد ازدواج‌ زوجين متعهد مي‌شوند كه در سختي و آساني كنار هم باشند و از آن به بعد همدم و همراز هم مي‌شوند. براي مثال مرد هر روز اتفاقات محل كار و شغل خود را براي زنش تعريف مي‌كند و حتي با او مشورت مي‌كند. اگر مردي اصلا اين جزئيات را به شما نمي‌گويد و حوصله گفتگو با شما را ندارد، بدانيد حتما اين حرف‌ها را براي كسي ديگري مي‌گويد و اين نشانه خيانت در مردان است.

4- نشانه هاي خيانت در مردان | افزايش سفرهاي كاري و ماموريت‌هايش

اگر همسرتان سفرهاي متعددي مي‌رود كه نه شما را با خود مي‌برد و نه توضيح روشني درباره‌اش به شما مي‌دهد؛ مي‌تواند علامت خيانت باشد. هرچه رابطه‌اش با نفر سوم پيشروي كند، بيشتر ميل به گذران وقت با او خواهد داشت. پس ملاقات‌هاي چند ساعته ديگر برايش كفايت نمي‌كند و به شما مي‌گويد به ماموريت چند روزه بايد برود. اين نيز يك نشانه مهم خيانت مرد شماست.

5- نسبت به شما كم حوصله مي‌شود

زماني كه شوهرتان به هر بهانه‌اي با شما جر و بحث مي‌كند و ارتباطش را با شما كمتر كند؛ مي‌توان گفت اصطلاحا شلوارش دوتا شده است! براي همين با كوچك‌ترين سوء‌تفاهمي دعوا راه مي‌اندازد و از خانه خارج مي‌شود. بدتر از آن زماني هم براي شنيدن درد دل‌هاي شما ندارد.

6- نشانه هاي خيانت در مردان | ارتباط چشمي با شما ندارد

برخي از مردان هم بخاطر شرمندگي از رفتار اشتباه و خيانت خود، روي نگاه كردن به چشمان همسرشان و ارتباط با او را ندارند. چون شايد هنوز همسرش را دوست بدارند، ولي ناخواسته مرتكب خيانت شده است.

7- كيفيت روابط عاطفي‌اش كمتر مي‌شود

چنانچه شوهرتان بيشتر به خودش اهميت مي‌دهد و حس كرديد شما در زندگي او كمرنگ شده‌ايد، نشانه اي بر مرد خيانتكار است. مرد وفادار فقط به فكر رابطه با همسر خود و ساختن آينده‌ زيبا كنار اوست. ولي مرد يا شوهرخيانتكار اكثرا نگران آينده‌ خودش – بدون شـما – است.

با نشانه هاي خيانت مردان چه كنيم؟

در ابتداي قضيه، شما به عنوان زني كه خيانت تجربه كرده، شايد بسيار خشمگين و ناراحت باشيد. طبيعتا شوك اوليه بيماري روحي و رواني را موجب شود. مهم‌ترين كار در برخورد با خيانت مردان اين است كه احساسات خود را كنترل كنيد. اگر از همان ابتداي كار به يك مشاوره مراجعه نماييد، با همسرتان هم حرف بزنيد و دلايل خيانتش را بدانيد؛ بهتر مي‌توانيد مشكل را حل كنيد.

مشاور شما را از حقوق خودتان هم مطلع مي‌كند و اين بسيار در تصميم‌گيري شما موثر خواهد بود. ولي بهترين برخورد با نشانه هاي خيانت مردان ، زمان دادن به همسرتان است. مدتي از او فاصله بگيريد تا بيشتر به مشكل تمركز كنيد. زمان هميشه حلال مشكلات مي‌باشد. شايد بگوييد خيانت به سادگي قابل چشم‌پوشي و بخشش نيست. ولي دادن‌زمان به خود و همسرتان، اوضاع را آرام‌تر و تنش‌ها را كمتر مي‌كند تا در شرايطي مناسب تصميم بهتري بگيريد.

درمان خيانت مردان

همانطور كه مي‌دانيد بسياري ازدلايل خيانت مردان به وجود مشكلاتي در زندگي مشترك مرتبط هستند. در نتيجه اگر مي‌خواهيد واقعا به درمان‌خيانت مردان بپردازيد و زندگي مشتركتان را حفظ كنيد؛ اول از همه رابطه خود را ترميم كنيد. براي اين منظور مشاوره خيانت بگيريد. اما برخي دلايل خيانت در مردان به علت اختلال شخصيتي يا بيماري رفتاري آنان است. اين دلايل هم قابل درمان و بهبود هستند. با معرفي همسرتان به روان‌درمانگر يا يك روانشناس خوب، سريع‌تر به نتيجه خواهيد رسيد.

مراجعه به مشاور

در صورت تجربه خيانت از سوي مردان، جهت رفع مشكلات روحي پيش آمده براي خود، همسر و فرزندان حتما به مشاوره خيانت احتياج خواهيد داشت. چرا كه آن‌ها آگاهي و تجربه لازم و كافي را در اين زمينه دارند و تنها افراد مورد اعتماد مي‌باشند.

با در ميان گذاشتن مسائل شخصي زندگي خود به خصوص خيانت مردتان نسبت به خود با افراد ديگر، نه تنها كمك چنداني نخواهيد گرفت، بلكه با بر سر زبان‌ها انداختن مسائل شخصيتان، تنش و مشكلات خودتان بيشتر مي‌شود.

سخن آخر

برقراري‌رابطه‌اي درست و سالم اصلي‌ترين مسئله در زندگي مشترك است. اگر چنين باشد احتمال رخ‌دادن خيانت مردان هم بسيار كاهش مي‌يابد. از اين رو سعي كنيد هميشه به زندگي مشترك و همسرتان توجه كافي نشان دهيد. هيچوقت شوهرتان را تنها نگذاريد. گاهي اوقات، دو نفره براي خودتان وقت بگذاريد و راجع به زندگي‌تان صحبت كنيد. در مورد احساسات، خواسته‌ها و مشكلات رابطه‌تان در صورت وجود حرف بزنيد. حتما خدمات مشاوره بگيريد. روان‌شناسان با تجربه و مهارت بالاي خود، كمك‌هاي بسيار خوبي براي ترميم يا تقويت روابط شما مي‌كنند.

براي دريافت مشاوره خيانت تلفني از طريق تلفن 02191002360 با متخصصان مركز مشاوره روانشناسي آواژه تماس بگيريد.

منبع: نشانه هاي خيانت در مردان | علائم مردي كه خيانت مي كند

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۳۱:۰۰ ] [ آواژه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی