آواژه
ارائه خدمات روانشناسي

كمك مالي به دوست پسر اگر به دليل منطقي و روش درست انجام شود؛ كار بدي نيست. در يك رابطه عاطفي افراد وظيفه دارند كه در موقعيت هاي مختلف به يكديگر كمك كنند. به طور كلي قرض دادن پول به ديگران نياز به شناخت و اعتماد نسبت به آنها دارد. اما در روابط قبل از ازدواج اين موضوع كمي پيچيده است و افراد بايد خود در اين مورد تصميم بگيرند. اما برخي افراد از اين شرايط سواستفاده كرده و از شريك خود بي دليل درخواست كمك مي‌كنند. گاهي اين موضوع براي آن‌ها جنبه امتحان كردن و سنجيدن شريك شان را دارد. اما اين مورد نمي‌تواند ملاك خوبي براي اندازه گيري ميزان علاقه طرف مقابل باشد. افراد بعد بروز چنين رفتارهايي بهتر است در رابطه خود تجديد نظر كرده و در اين مورد بيشتر فكر كنند.

براي دريافت مشاوره در زمينه كمك مالي به دوست پسر مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره  02191002360 و يا از طريق تلفن هاي ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگيريد.

منبع: كمك مالي به دوست پسر

كمك مالي به دوست پسر

طبيعي است كه در ابتداي رابطه تمام تلاش خود را براي جلب رضايت و علاقه طرف مقابل بكنيد. اما برخي در اينكار زياده روي كرده و دست به هركاري مي‌زنند. احتمالا طرف مقابل نيز اين موضوع را متوجه شده و شايد از آن به روش هاي مختلف سواستفاده كند. حتي گاهي واقعا پسر به اين پول نيازي ندارد اما تنها براي هيجان خواهي از دختر درخواست مي‌كند.

از طرفي بعد از مدتي اين كار براي او تبديل به عادت شده و به طور مداوم از دختر تقاضاي پول دارد. به طور كلي كمك مالي به دوست پسر با بروز مشكلاتي در رابطه همراه است كه بهتر است با روش هايي از اين موضوع پيشگيري كنيد. 

پيامدهاي كمك مالي به دوست پسر

پيامدهاي كمك مالي به دوست پسر بر رابطه و حتي ميزان علاقه تاثير گذاشته و افراد را نسبت به يكديگر بي اعتماد مي‌كند. حتي اگر پسر واقعا به كمك مالي نياز داشته باشد؛ بهتر است در وهله اول از خانواده و دوستان خود درخواست كمك كند. همچنين شرايط مالي دختر را نيز در نظر داشته باشد. برخي از آسب هايي كه در رابطه بروز مي‌كنند؛ شامل موارد زير مي‌شوند.

💠بدهكاري

كمك مالي به دوست پسر منجر به بدهكاري شده و طرز تفكر هر دو نفر را در رابطه تغيير مي‌دهد. براي مثال دختر همواره با طلب خود فكر كرده و يا اينكه واقعا پسر به اين پول نياز داشته يا خير. پسر نيز در مقابل دختر احساس شرمندگي يا بدهكاري مي‌كند؛ كه احتمالا اعتماد به نفس او را تحت الشعاع قرار مي‌دهد. البته اگر از طرف مقابل اطمينان داريد؛ نبايد همواره به فكر پول خود باشيد يا حتي در اين مورد صحبت كنيد. اما اگر فرد براي برگرداندن آن اقدامي نمي‌كند؛ بايد به طور صريح و قاطعانه اين موضوع را به او گوشزد كنيد.

💠عدم مسئوليت پذيري

گاهي كمك مالي به دوست پسر نشان دهنده عدم مسئوليت پذيري اوست. چرا كه او به جاي تلاش براي حل مشكل و يا داشتن درآمدي بيشتر، از ديگران درخواست كمك مي‌كند و يا از ديگران انتظار دارد تا مسائل او را حل كنند. اين موضوعي مي‌تواند زنگ خطري براي دختر باشد تا در مورد آينده رابطه بيشتر فكر كند. چرا كه اين ويژگي بسيار مهم است و نبايد آن را ناديده گرفت.

💠تغيير يا پايان رابطه

از آنجايي روابط بر اساس سود و زيان پيش مي‌روند؛ كمك مالي به دوست پسر باعث مي‌شود تا شما نيز از او انتظار كمك مالي داشته باشيد. در اين صورت ادامه رابطه به صورت بده بستان پيش رفته و احساسات نقش خود را از دست مي‌دهد. از طرفي برخي از افراد بسيار در اين مورد حساس هستند و بعد از چنين درخواستي به طور كلي نسبت به طرف مقابل خود سرد و نااميد مي‌شوند. 

💠بي احترامي

از طرفي كمك مالي به دوست پسر، گاهي منجر به بي احترامي و از بين رفتن حرمت ها مي‌گردد. چرا كه پسر فشار زيادي به دختر وارد كرده و به همين دليل ارزش افراد در رابطه زير سوال مي‌رود. به همين دليل حتي در صورت استطاعت مالي بهتر است اين درخواست را مودبانه رد كرده و در اين مورد با شريك خود صحبت كنيد.

نشانه هاي سواستفاده مالي پسر از دختر

اگر بخواهيد كمك مالي به دوست پسر را با سواستفاده اشتباه نگيريد؛ بايد به شنانه هايي توجه كنيد. در برخي موارد پسر به شكلي رفتار مي‌كند كه شما مجبور به اينكار شويد. اما در واقع اصلا به اين پول نيازي ندارد. در چنين شرايطي افراد از روش هاي زير استفاده مي‌كنند.

🔸درخواست براي ضمانت از دختر

وقتي پسر، دختر را براي ضمانت مالي و ضامن شدن، مجبور مي‌كند؛ در حال سواستفاده از اوست. شايد حتي در اين مرحله نيز بتوان اين كمك را منطقي دانست. اما گاهي پسر از دادن اقساط وام و يا پولي كه قرض گرفته است؛ سر باز زده و دختر مجبور است بدهي او را تسويه كند. ضمانت ديگران مي‌تواند به اعتبار شما نيز صدمه بزند؛ به همين دليل بهتر است قبل از انجام اينكار حتما از طرف مقابل شناخت كافي حاصل كنيد.

🔸فشار براي گرفتن پول

گاهي براي پسران براي گرفتن پول از دختران به آنها فشارهاي زيادي حتي براي فروختن وسايل و قرض گرفتن پول از ديگري مي‌كنند. براي مثال از آنها مي‌خواهند كه كادوي گران قيمتي را كه براي دختر خريداري كرده اند را بفروشد. حتي به دختر وعده خريداري كادوي بهتري را مي‌دهند. اما اين به هيچ عنوان رفتار درستي نبوده و در صورت مشاهده آن بهتر است كادو را به پسر برگردانده تا ديگر نتواند شما را تحت فشار قرار دهد.

🔸استفاده از احساسات

معمولا پسران در چنين شرايطي از احساسات دختران استفاده كرده و از جملاتي مانند “پول مثل چرك كف دسته” يا “جيب من و تو نداره” و… استفاده مي‌كنند. از طرفي كمك مالي دختر را به پاي علاقه او گذاشته و اگر دختر به اينكار تن ندهد؛ تصور مي‌كنند كه به دليل عدم علاقه است. اما در واقع اين تنها روشي براي گرفتن پول است و آنها از احساسات شما خبر دارند.

جلوگيري از درخواست كمك مالي به دوست پسر

با توجه به مشكلاتي كه كمك مالي به دوست پسر در رابطه ايجاد مي‌كند؛ بهتر است از اين كار جلوگيري كرده و حتي نشانه هاي سواستفاده را شناسايي كنند. بهتر است در ابتدا از شريك عاطفي خود شناخت كامل پيدا كرده؛ و در قدم بعدي از بازگشت پول خود مطمئن شويد. به دوست پسر خود راهكارهايي براي بيرون آمدن از مشكل مالي ارائه داده و به طور شفاف در مورد زمان و حتي نحوه برگرداندن پول نيز توضيح دهيد. حتي به او خاطر نشان كنيد كه اين براي اولين و آخرين بار است كه به او كمك مي‌كنيد. مهارت نه گفتن را در روابط خود به كار برده و از طرد شدن به اين دليل نترسيد.

سخن پاياني

كمك مالي به دوست پسر و انجام آن هميشه يكي از سوالات دختران در رابطه است. همانطور كه گفته شد تصميم نهايي اين موضوع بر عهده خود شخص است اما عوامل زيادي بر آن موثر هستند. بهتر است در اين مورد از طرف مقابل شناخت كافي كسب كرده و از طرفي به عواقب اينكار نيز فكر كنيد. مي‌توانيد در اين مورد با ديگران نيز مشورت كرده و نظر آنها را نيز جويا شويد. اما به طور كلي مشورت با روانشناس موثر ترين راه در اين زمينه است. با اينكار نه تنها به بالا بردن كيفيت رابطه خود كمك مي‌كنيد؛ بلكه مي‌توانيد تصميم درست تري نيز بگيريد.

براي دريافت مشاوره در زمينه كمك مالي به دوست پسر مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره  02191002360 و يا از طريق تلفن هاي ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگيريد.

منبع: كمك مالي به دوست پسر

امتیاز:
بازدید:
برچسب: كمك مالي به دوست پسر،
موضوع:
[ ۲۷ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۴۵:۴۹ ] [ آواژه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی