آواژه
ارائه خدمات روانشناسي

زندگي بعد از طلاق بايد عاري از غم و اندوه باشد و پر انرژي آغاز شود. اينكه طلاق و جدايي يك امر سخت است، از ديد هيچ فردي پنهان نيست. اما در برخي از مواقع طلاق موهبت است. برخي از افراد در زندگي مشترك با مشكلات زيادي دست و پنجه نرم مي‌كنند كه با جدايي از او تازه به آرامش مي‌رسند. در اين شرايط زندگي بعد از طلاق شيرين تر خواهد شد. طلاق تغييرات بسيار زيادي در زندگي ايجاد مي‌كند و برنامه هاي شما را به طور كل مختل مي‌كند.

سپري كردن روز هاي بعد از طلاق زماني از زندگي شما را مي‌گيرد. به همين دليل بهتر است كه كاملا مراحل سوگ را سپري كنيد و بعد براي زندگي بعد از طلاق تصميم بگيريد. بعد از طلاق بايد جدايي را بپذيريد و پاي تصميم خود باشيد. به احساسات خود اجازه بروز بدهيد و آنها را سركوب نكنيد. خيلي بايد حواستان به خودتان باشد تا طلاق آسيب هاي جدي به شما وارد نكند. در زندگي بعد از طلاق به يك راهنماي متخصص مانند روانشناس لازم داريد.

براي دريافت مشاوره در زمينه طلاق مي‌توانيد در هر ساعت از روز براي مشاوره تلفني از طريق شماره 02191002360 و يا از طريق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه تماس حاصل نماييد. 

منبع: زندگي بعد از طلاق | 9 نكته براي شروع زندگي بعد از طلاق

زندگي بعد از طلاق چگونه است؟

زماني كه يك رابطه اي به جدايي و طلاق ختم مي‌شود؛ شروع و بازگشت دوباره به زندگي دشوار است. بعد از طلاق بايد مراحل سوگ را سپري كنيد تا احساسات شما بروز كند و اين موضوع را بپذيريد. طلاق فشار هاي زيادي بر شما وارد مي‌كند به همين دليل توصيه مي‌شود فورا پس از اين اتفاق از مشاور كمك بگيريد.

اينكه زندگي بعد از طلاق را بخواهيد فورا شروع كنيد و تغيير بدهيد؛ عاقلانه نيست. بهترين راهكار اين است كه مدتي در غم خود بمانيد و به مرور زمان براي شروع دوباره زندگي اقدام كنيد. معمولا پس از طلاق 2 سال زمان لازم است تا به زندگي عادي خود باز گرديد. به همين جهت عجله نكنيد. روش هايي براي شروع دوباره زندگي بعد از طلاق وجود دارد كه در اين مقاله به آنها اشاره كرده ايم. براي كسب اطلاعات بيشتر تا انتهاي مقاله همراه ما باشيد.

شروع دوباره بعد از طلاق چگونه است؟

زندگي بعد از طلاق نياز به رعايت برخي از نكات دارد. براي اينكه بتوانيد روال قبلي زندگي خود را ادامه دهيد، لازم است كه به نكات ذكر شده در ادامه توجه داشته باشيد.

📌 دفتر خاطرات داشته باشيد

يكي از روش هاي اصولي و خوب براي شروع زندگي بعد از طلاق، دفتر خاطرات است. در اين دفتر خاطرات حتما بايد چالش هاي عاطفي خود را يادداشت كنيد. اين موضوع اندكي درد دارد و با هر بار خاطره نويسي خاطرات براي شما تداعي مي‌شود. اما به مرور زمان منطق جاي اين احساسات را خواهد گرفت.

📌 به خودتان اجازه غمگين بودن بدهيد | زندگي بعد از طلاق

براي زندگي بعد از طلاق بايد در اقدام اول غم خود را بروز دهيد. جدايي مانند مرگ است و زماني كه همسر خود را از دست مي‌دهيد؛ براي رهايي از اين غم نبايد آن را سركوب كنيد. حتما بايد اين غم بزرگ را به جان بخريد و بروز دهيد. پذيرش رنج و درد جدايي باعث شروع زندگي دوباره بدون متاهلي است.

📌 از دوستان خود كمك بگيريد

براي شروع دوباره زندگي بعد از طلاق، از دوستان خود كمك بگيريد. به دوستان خود بسپاريد كه با كمك به شما از بروز هرگونه مشكل جلوگيري كنند. زماني كه دوست صميمي شما تكيه گاهتان شود، رفتار هاي نامناسب نيز از شما پديد نمي‌آيد. حتي راحت تر مي‌توانيد اين موضوع را فراموش كنيد.

📌 خود را پيدا كنيد | زندگي بعد از طلاق

متاهلي به منظور نيمه شدن است. به همين دليل شما نيمي از خود را پيش همسر سابقتان جا گذاشته ايد. براي اينكه از پيشرفت اين موضوع جلوگيري شود؛ حتما با كمك روانشناس نيم جا مانده از خود را پيدا كنيد و نقاط قوت آن را تقويت كنيد.

📌 رابطه جديد را آغاز كنيد

يكي از روش هايي كه شما را به شروع زندگي بعد از طلاق سوق مي‌دهد؛ شروع رابطه جديد است. رابطه با افراد جديد در تمامي موقعيت ها شما را از فكر مشكلات جدايي و طلاق دور مي‌كند.

📌 به دنبال شغل باشيد

زندگي بعد از طلاق نيازمند درآمد است. به همين دليل بايد در امور مالي هوشمند باشيد. اگر شاغل هستيد، شغل خود را پيشرفت دهيد و اما اگر شغلي نداشتيد؛ به دنبال شغل مناسب باشيد تا هم از پس مخارج بر بياييد و هم سرتان با شغلتان گرم شود.

📌 علايق خود را تيك بزنيد | زندگي بعد از طلاق

براي زندگي بعد از طلاق يك ليست از علايق خود تهيه كنيد. علايق گذشته خود را تيك بزنيد و خلاهايي كه در گذشته وجود داشته ايد را حل كنيد. بعد از طلاق فرصت مناسبي براي رسيدگي به علايق است.

📌 مجردي خود را جشن بگيري

يكي از كارهايي كه بايد براي شروع زندگي بعد از طلاق انجام دهيد، جشن براي مجردي است. مجردي دوران خوشي است كه بايد از آن لذت ببريد. حواس خود را جمع كنيد تا براي شروع زندگي دوباره و ازدواج از روانشناس و مشاوره پيش از ازدواج نيز كمك بگيريد.

📌 از روانشناس خوب كمك بگيريد

طلاق و جدايي امري دشوار است كه دو طرف ماجرا را آزار مي‌دهد. به همين دليل براي پذيرش و شروع زندگي بعد از طلاق از روانشناس كمك بگيريد. روانشناس به شما كمك مي‌كند تا با تنهايي خود زندگي كنيد و از شروع زندگي جديد بدون مشكل لذت ببريد.

كلام آخر

زندگي بعد از طلاق دشواري هاي زيادي را به همراه دارد. برخي از افراد پس از طلاق دوره هاي پذيرش را سپري نمي‌كنند و به مرور زمان غم جدايي آنها بيشتر مي‌شود. به همين دليل بلافاصله بعد از طلاق از روانشناس و مشاور كمك بگيريد تا با مشكلات بيشتر روبرو نشويد. مركز مشاوره آواژه به صورت تلفني و حضوري به شما مراجعين گرامي خدمات ارائه مي‌دهد. جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره زير تماس حاصل فرماييد.

براي دريافت مشاوره در زمينه طلاق مي‌توانيد در هر ساعت از روز براي مشاوره تلفني از طريق شماره 02191002360 و يا از طريق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه تماس حاصل نماييد.

منبع: زندگي بعد از طلاق | 9 نكته براي شروع زندگي بعد از طلاق

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۷ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۴۲:۳۲ ] [ آواژه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی