آواژه
ارائه خدمات روانشناسي

خيانت پدر از جمله مواردي است كه غم بزرگي بر سينه فرزندان بر جاي مي‌گذارد. زماني كه پدر خانواده به مادر خيانت كند؛ فرزند دختر آسيب بسيار زياي را تجربه خواهد كرد. و معمولا در آينده با مشكلات بيشتري در زمينه اعتماد به جنس مخالف روبرو خواهد شد. اينكه قهرمان زندگي اش با خانواده چه كرده است و به مادر او خيانت كرده است؛ حس تنفر را در او نيز ايجاد مي‌كند. پدر ها به عنوان ستون خانه هميشه نماد قدرت هستند اما با اين كار اين نماد از بين خواهد رفت.

اين رفتار پدر روان فرزندان را تحت تاثير قرار خواهد داد و موجب پريشاني هاي رواني مي‌شود. به همين دليل ضروري است كه مادر از خيانت همسر خود چيزي به فرزندان نگويد و آنها را مرهم درد هاي خود نداند. حتما در اين زمينه از روانشناس و مشاورين متخصص راهنمايي بگيريد تا از بروز آسيب هاي رواني جلوگيري شود. 

براي دريافت مشاوره در زمينه خيانت پدر مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره 02191002360 و يا از طريق تلفن هاي ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نماييد.

منبع: خيانت پدر | 4 روش برخورد با خيانت پدر

خيانت پدر

خيانت هرگز توجيه پذير نيست. زماني كه پدر خانواده به مادر خيانت مي‌كند؛ رنج و سختي زيادي به فرزندان وارد مي‌شود. مخصوصا فرزند دختر در اين زمينه با مشكلات بيشتري روبرو مي‌شود و در آينده نمي‌تواند به شخص جنس مخالف اعتماد كند. با اين اتفاق شرايط خانه هميشه پر تنش خواهد بود و اعضاي خانواده شرايط بدي را تجربه خواهند كرد. حس تنفر، ناراحتي، افسردگي و غمگيني بزرگ بروز پيدا مي‌كند. و فرزندان نيز شوك بزرگي را سپري خواهند كرد.

خيانت پدر به مادر باعث قطع ارتباط صميمانه بين فرزندان با پدر مي‌شود. هم چنين فرزندان هميشه به دنبال دليل و علت بروز اين اتفاق خواهند بود. براي مادر خود دلسوزي خواهند كرد و در برخورد با پدر، با پرخاش واكنش نشان خواهند داد. اما بهتر است كه روش هاي برخورد در صورت مشاهده خيانت پدر به مادر را بدانيد تا منطقي برخورد كنيد. در اين مقاله راجع به اين موضوع صحبت كرده ايم. براي كسب اطلاعات بيشتر تا انتهاي مقاله همراه ما باشيد.

روش هاي مناسب در برخورد با خيانت پدر

خيانت پدر يك امر تنش زا است كه باعث برهم خوردن زندگي مي‌شود. بنابراين بهترين راه اين است كه براي مديريت شرايط خانه، از روانشناس و مشاورين متخصص در اين زمينه راهنمايي بگيريد. اما در اين بند مقاله نيز نحوه برخورد با خيانت پدر را توضيح داده ايم.

📌 عجله اي براي بيان خيانت پدر نداشته باشيد

اگر تنها كسي كه از خيانت پدر مطلع است، شما هستيد. نبايد عجله اي براي بيان داشته باشيد. در برخي از موارد فرزندان نشانه هايي از والدين مشاهده مي‌كنند كه نمايانگر خيانت آنها مي‌باشد. در اين شرايط نبايد تصميم عجولانه بگيريد و فوري اين خبر را جار بزنيد. اگر مشكلي بين والدين وجود داشته باشد؛ خودشان به حل آن مي‌پردازند. شما نگران نباشيد!

📌 موقعيت را بررسي كنيد

در برخورد با خيانت پدر بايد موقعيت را بررسي كنيد. تصميم شما مربوط به خودتان است اما قبل از اينكه تصميم عجولانه بگيريد كه با پشيماني همراه شود؛ شرايط و موقعيت خيانت پدر را با مادر بررسي كنيد. به دنبال علت اين رفتار باشيد. شايد مادر شما فردي است كه به زندگي اهميت نمي‌دهد و به همين دليل خيانت پدر شكل گرفته است. حتي براي بيان خيانت پدر بهتر است كه جو خانه را بررسي كنيد و اگر شرايط تنش زا نبود؛ اين موضوع را بيان كنيد. در صورتي كه شرايط زندگي براي تمامي اعضا سخت شود، عدم بيان خيانت در اولويت قرار خواهد گرفت.

📌 در رابطه پدر و مادر خود دخالت نكنيد

يكي از روش هاي برخود با خيانت پدر، دخالت نكردن در رابطه زناشويي پدر و مادر است. روابط زوجين بايد خصوصي باشد و هر اتفاقي كه براي آنها رخ داد؛ نبايد به فرزندان منتقل شود. زماني كه فرزند در روابط والدين خود دخالت داشته باشد، مشكل بزرگ تر و اساسي تر خواهد شد. به جاي اينكه در رابطه آنها دخالت كنيد؛ به دنبال راه هاي حفظ آرامش زندگي باشيد. 

📌 جايگاه خود را در خانه بررسي كنيد

يكي از روش هاي برخورد با خيانت پدر، بررسي جايگاه است. هميشه فرزند اول از جايگاه بهتري برخوردار است و صحبت هاي او تاثير بيشتري بر خانواده دارد. اگر فرزند اول هستيد، هرگز اين موضوع را با خواهر و برادر هاي كوچكتر از خود در ميان نگذاريد. و موضوع خيانت را خيلي صريح و واضح بيان نكنيد. اگر فرزند كوچك خانه نيز هستيد؛ با خواهر يا برادر بزرگ تر خود اين موضوع را در ميان بگذاريد. 

راهكار مواجهه با خيانت پدر

گاهي با آگاهي از خيانت پدر نمي‌توانيد خيلي مستقيم اين موضوع را با او بيان كنيد. به همين دليل در اين بخش مقاله روش هاي مواجهه با خيانت پدر را توضيح داده ايم.

🔻 از طريق نامه، پيامك، پيام و … جزئيات رفتار خود را با پدر در ميان بگذاريد.

🔻 با افرادي صحبت كنيد كه شما را حمايت مي‌كنند و به آنها اعتماد داريد.

🔻 به شيوه مستقيمي با پدر صحبت كنيد.

🔻 راز پدر را پيش بقيه فاش نكنيد و او را تهديد نكنيد.

🔻 از پدرتان خواهش كنيد تا همراه با مادر به روانشناس مراجعه كنند.

🔻 صبور باشيد و آرامش خود را حفظ كنيد.

🔻 براي اينكه پدرتان را قانع كنيد، با مدرك به او نشان دهيد كه متوجه خيانت شده ايد.

🔻 به صحبت هاي پدر خود گوش دهيد و انتظار رفتارهاي متفاوت براي قانع كردن خود داشته باشيد.

🔻 كمك از روانشناس را فراموش نكنيد.

كلام آخر

هنگامي كه از خيانت پدر آگاه شديد، بهتر است كه به نكات اشاره شده در اين مقاله دقت كنيد. شرايط را درك كنيد، بپذيريد و با آرامش كامل موضوع را بررسي كنيد. شرايط دشوار و سختي است. و به هيچ وجه خيانت قابل توجيه نيست. به همين دليل لازم است كه از فرد آگاه در اين زمينه راهنمايي بگيريد. روانشناس به شما كمك خواهد كرد تا با كمك روش هاي متنوع، اين موضوع را حل كنيد. مركز مشاوره آواژه به صورت تلفني و حضوري به شما مراجعين گرامي خدمات ارائه مي‌دهد. جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره زير تماس حاصل فرماييد.

براي دريافت مشاوره در زمينه خيانت پدر مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره 02191002360 و يا از طريق تلفن هاي ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نماييد.

منبع: خيانت پدر | 4 روش برخورد با خيانت پدر

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۷ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۱۶:۴۳ ] [ آواژه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی