آواژه
ارائه خدمات روانشناسي

رابطه با مرد متاهل مصداق بارز زيرپا گذاشتن مسائل اخلاقي و شرعي و حتي بي تعهدي است. افراد به دلايل مختلفي دست به اينكار مي‌زنند اما در اين رابطه هر دو نفر مقصر بوده و بايد از اين مورد دوري كنند. در رابطه زناشويي همواره موقعيت هايي پيش مي‌ايد كه طاقت فرسات يا حتي ما را وادار به فكر كردن در مورد مسائل مختلفي مي‌كند. اما اينها توجيهي براي خيانت نيستند. حتي اگر زن هم مجرد بوده و وارد چنين رابطه اي شود؛ بازهم در حال خيانت به همجنس خود يعني همسر مرد است. امروزه به دليل باورهاي اشتباهي كه در مورد روابط وجود دارد؛ زوجين زيادي روابط خارج از ازدواج داشته و اصول را زير پا مي‌گذارند. در اين مقاله به بررسي جنبه هاي مختلفي از اين موضوع مي‌پردازيم. براي دريافت مشاوره در زمينه رابطه با مرد متاهل مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره  02191002360 و يا از طريق تلفن هاي ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگيريد.

منبع: رابطه با مرد متاهل

رابطه با مرد متاهل

به طور كلي قضاوت رابطه با مرد متاهل براي هيچكس حتي روانشناس نيز جايز نيست. اما بايد دلايل اين موضوع را شناسايي كرده و از آن پيشگيري نمود. اين موضوع بسيار حساس بوده و نمي‌توان به راحتي از كنار اين موضوع گذشت. بهتر است اطرافيان در اين مورد به فرد كمك كرده و او را از پيامد هاي اينكار مطلع كنند. چرا كه در چنين شرايطي احتمالا خود فرد بر اساس احساسات تصميم گرفته و يا از مشكلات ناشي از آن خبرندارند. به طور كلي ورود به اين نوع رابطه شايد در ابتدا خوشايند و جذاب به نظر برسد؛ اما با چالش هاي زيادي همراه است.

دلايل علاقه به داشتن رابطه با مرد متاهل

زنان به دلايل مختلفي به رابطه با مرد متاهل علاقه دارند. اين موضوع از ويژگي هاي شخصيتي و همچنين عوامل فرهنگي زيادي نشات مي‌گيرد. از طرفي برخي از زنان اصلا از تاهل مردان اطلاعي ندارند كه تن به چنين روابطي مي‌دهند. برخي از اين دلايل شامل موارد زير مي‌شوند.

🔽بي اطلاعي

همانطور كه گفته شد؛ بي اطلاعي زنان در مورد تاهل مردان يكي ازدليل وارد شدن به چنين رابطه اي است. برخي مردان در مورد وضعيت تاهل خود در شرايط مختلف هيچ گونه حرفي نمي‌زنند يا حتي آن را انكار مي‌كنند. به همين دليل زنان به آنها اعتماد كرده و وارد رابطه مي‌شوند. حتي گاهي در ادامه نيز در اين مورد صحبت كرده و ان را پنهان مي‌كنند. اما اين موضوعي به زودي آشكار شده و نمي‌توان براي هميشه آن را پنهان كرد. البته اگر در اين شرايط دختر از اين موضوع مطلع شود؛ پايان دادن به رابطه با مرد متاهل براي او به دليل مسائل عاطفي سخت مي‌شود.

🔽 رابطه با مرد متاهل و هيجان خواهي

گاهي برخي از زنان به دليل روحيه هيجان طلبي علاقه به تجربه رابطه با مرد متاهل دارند. گاهي تنها دليل ورود به چنين رابطه اي، احساس رقابت و تصاحب احساسات مردي است كه همسر دارد. برخي از زنان به اين دليل احساس پيروزي كرده و اين احساس را دوست دارند. از طرفي به دليل باورهاي اشتباهي كه در مورد كيفيت بهتر برقراري رابطه جنسي با مرد متاهل وجود دارد؛ زنان دوست دارند تا اين موضوع را تجربه كنند.

🔽احساسات مختلف

در برخي موارد زنان به دليل احساس خشم و انتقام دست به چنين كاري مي‌زنند. معمولا زناني كه در روابط قبلي خود دچار شكست شده اند؛ تمايل دارند به روش هاي مختلفي براي تخليه احساسات خود، به ديگران آسيب بزنند. حتي گاهي خود زنان قبلا در چنين شرايطي بوده اند كه در حال حاضر به فكر چنين كاري مي‌افتند. از طرفي برخي ديگر به دليل خلاهاي عاطفي كه در خانه پدري و يا همسر خود تجربه كرده اند؛ رابطه با مرد متاهل را ترجيح مي‌دهند.

پيامدهاي رابطه با مرد متاهل

فراموش نكنيد كه اين نوع از رابطه هيچ گونه سودي براي افراد نداشته؛ تنها موجب بروز عوارض زيادي از نظر شخصي و اجتماعي مي‌شود. افراد تصور مي‌كنند كه در حال ارضاي نيازهاي مختلف خود در رابطه با مرد متاهل هستند. اما در واقع از آنها نيز استفاده شده و به زودي دچار مشكلات بيشتري مي‌شوند. براي اطلاع از دلايل عاشق زن متاهل شدن كليك كنيد.

⭕احساس تنهايي

طبيعي است كه مردي كه همسر و فرزند دارد؛ زمان كمتري را به معشوقه خود اختصاص مي‌دهد. چنين فردي هرگز شما را به دوستان و اطرافيان خود معرفي نكرده و اين رابطه پنهاني باقي مي‌ماند. از طرفي به دليل قضاوت هاي اطرافيان و همچنين سرزنش هاي آنان به دليل داشتن رابطه با مرد متاهل، احتمالا نمي‌توانيد با كسي در اين مورد صحبت كرده و مسائل خود را درميان بگذاريد. به همين دليل احساسات منفي زيادي را تجربه خواهيد كرد.

⭕تكرار شدن اين موضوع

قطعا رابطه با مرد متاهل مانند يك چرخه معيوب است؛ كه تكرار مي‌شود. حتي اگر شما موفق شويد كه اين مرد را جذب خود كرده و با او ازدواج كنيد؛ بايد منتظر خيانت به خودتان نيز باشيد. چرا كه فرد ديگري به چنين رابطه اي تن داده و از طرفي همسرتان نيز اين رفتار خود را دوباره تكرار مي‌كند. حتي در صورت وجود فرزندان نيز، آنها از اين موضوع تاثير گرفته و در آينده آنان نيز موثر است.

⭕بي تعهدي

از ديگر پيامدهاي رابطه با مرد متاهل، به بي تعهدي و عدم وفاداري نيز مي‌توان اشاره كرد. در چنين رابطه اي احتمالا نه مرد و نه زن خود را پايبند نمي‌دانند و هرلحظه امكان شروع رابطه اي ديگر وجود دارد. بعد از مدتي احساسات مختلف از بين رفته و مشكلات واقعي در زندگي نمايان مي‌شوند. حتي نمي‌توانيد از طرف مقابل خود انتظار تعهد هم داشته باشيد؛ چرا كه اوضاع از ابتدا همين بوده است.

پيشگيري از برقراري رابطه با مرد متاهل

براي پيشگيري از ورود به رابطه با مرد متاهل و همچنين پيامدهاي ناشي از آن راه هاي مختلفي وجود دارد. بهتر است در ابتدا علت اين موضوع را پيدا كرده و در اين مورد به خوبي فكر كنيد. در قدم بعدي از راهكارهاي زير استفاده كرده و به رابطه پايان دهيد.

📌آينده نگري

بهتر است قبل از ورود به رابطه با مرد متاهل و يا حتي در ابتداي چنين رابطه اي، اگر از اين موضوع اطلاع داريد و يا حتي مشكوك هستيد؛ به آينده و عواقب آن به خوبي فكر كنيد. حتي با طرف مقابل نيز در اين مورد صحبت كرده و احساسات خود را كنترل كنيد. احتمالا در اين شرايط دچار احساس انكار شده و يا پذيرش آن برايتان دشوار باشد. اما در نظر گرفتن آينده رابطه احتمالا راحت تر تصميم مي‌گيريد.

📌بالا بردن اعتماد به نفس

از آنجايي كه يكي از دلايل داشتن رابطه با مرد متاهل خلاهاي عاطفي و رواني در گذشته است؛ بهتر است بر سلامخت روان خود تمركز كرده و اعتماد به نفس خود را بالا ببريد. اين رابطه اشتباه است؛ و شما به دليل اينكه خود را به اندازه كافي شايسته نمي‌دانيد، وارد آن مي‌شويد. اما فراموش نكنيد كه همواره موقعيت هاي مناسب تري براي شما وجود دارد كه بايد به آنها توجه كنيد.

📌واقع بيني

احساسات شما را رابطه با مرد متاهل بسيار درگير شده و حتي جريحه دار مي‌شود. اما بهتر است واقع بين باشيد و بدانيد كه اين رابطه آينده روشني ندارد. حتي پايان دادن به اين رابطه نيز آسان نيست. به همين دليل حتما از يك مشاور كمك گرفته و عجولانه رفتار نكنيد. روانشناس علاوه بر برطرف كردن مشكلتان فردي تان در اين زمينه نيز به شما كمك مي‌كند.

سخن پاياني

وقتي وارد رابطه با مرد متاهل مي‌شويد؛ بايد انتظار بروز پيامدهاي آن را نيز داشته باشيد. اين رابطه نادرست بوده و هيچ سرانجام مشخصي نيز ندارد. با اينكه احتمالا دچار احساسات مختلفي مي‌شويد و يا فشار زيادي را تحمل مي‌كنيد؛ اما پايان دادن به اين رابطه به نفع همه افراد است. در اين مورد محكم و قاطع باشيد و تصميم خود را به صورت جدي بگيريد. در اين مورد بهتر است از يك مشاور نيز كمك گرفته و با او مشورت كنيد. درنهايت تصميم نهايي با شماست؛ اما روانشناس مي‌تواند بينش گسترده تري در اين مورد به شما بدهد.

براي دريافت مشاوره در زمينه رابطه با مرد متاهل مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره  02191002360 و يا از طريق تلفن هاي ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: رابطه با مرد متاهل،
موضوع:
[ ۱۷ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۴۴:۵۰ ] [ آواژه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی