آواژه
ارائه خدمات روانشناسي

رابطه با زن شوهردار از مشكلات امروزه جامعه است. كه بسياري از طلاق ها، جدايي ها و مشكلات زندگي در جوامع امروز به همين دليل است. اين رابطه خارج از چهارچوب است و باعث فروپاشي بنيان خانواده مي‌شود. اما عده اي از خانم ها هستند كه با اين موضوع مشكلي ندارند و حتي آقاياني كه با آنها وارد رابطه مي‌شوند؛ هيچ دليل براي اتمام رابطه نمي‌بينند.

معمولا خانم هايي كه تن به چنين روابطي مي‌دهند، خلا هاي جنسي و عاطفي را دارند تجربه مي‌كنند. اما هرگز اين موضوعات دليل قانع كننده اي براي خيانت نيستند. يا حتي افرادي هستند كه پريشاني رواني دارند و تنها به يك نفر راضي نيستند. به طور كل اين موضوع بسيار پيچيده است و تنها راه درمان و فرار از چنين روابطي، كمك از روانشناس است.

براي دريافت مشاوره در زمينه رابطه با زن متاهل مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره 02191002360 و يا از طريق تلفن هاي ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نماييد.

منبع: رابطه با زن شوهردار | 5 راه قطع رابطه با زن شوهر دار

رابطه با زن شوهردار

چيزي كه خيلي زياد در جوامع امروزي مشاهده مي‌شود، رابطه با زن شوهردار است. در تمامي مكان هاي عمومي يا خصوصي هميشه يك نفر وجود دارد كه با زن شوهر دار رابطه دارد. اما چه مشكلاتي و اتفاقاتي رخ داده است كه يك فرد به رابطه با زن شوهردار روي مي‌آورد؟ يا اينكه خانم متاهل با چه چالش هايي روبرو است كه با وجود همسر وارد رابطه ديگري مي‌شود؟ تمامي اين موضوعات بررسي شود تا براي ريشه كني آن اقدام كرد. در غير اين صورت چنين روابط بدون چهارچوبي مانند قارچ رشد مي‌كند و همه ما حداقل با يكي از آنها روبرو شده ايم.

اما معمولا اين سوال پيش مي‌آيد كه دليل رابطه با زن شوهردار چيست؟ در اين مقاله علت، عواقب و روش هاي قطع رابطه‌با زن شوهردار را توضيح داده ايم. براي كسب اطلاعات بيشتر تا انتهاي مقاله همراه ما باشيد.

علت رابطه با زن شوهردار

رابطه با زن شوهردار به دلايل مختلفي وجود دارد. اين رابطه غير اخلاقي است و علت گوناگوني دارد. در اين بخش مقاله راجع به علت رابطه‌با زن شوهردار صحبت كرده ايم.

📌 عدم تعهد و وفاداري به زن شوهر دار

يكي از بزرگ ترين دلايل رابطه با زن شوهردار، عدم تعهد و وفاداري به زن شوهر دارد است. رابطه با يك فرد متاهل بيشتر در زمينه رفع نيازهاي جنسي است. به همين دليل اكثر آقاياني كه وارد رابطه با خانم هاي متاهل مي‌شوند، به دنبال رابطه جنسي هستند. اما هيچ تعهدي نيز به اين خانم ها ندارند. معمولا پيش خود فكر مي‌كنند؛ خانمي كه به همسر خود تعهد ندارد؛ به من نيز تعهدي نخواهد داشت.

📌 رابطه جنسي بدون دردسر | رابطه با زن شوهردار

يكي از دلايل رابطه با زن شوهردار، رابطه جنسي بدون دردسر است. عده اي از افراد به دليل اينكه رابطه جنسي بدون دردسر را به تعهد و وفاداري ترجيع مي‌دهند، تن به چنين روابط خارج از چهارچوبي مي‌دهند. حتي زنان متاهلي كه در زندگي زناشويي خود از رابطه جنسي راضي نيستند، براي رفع نيازهاي خود وارد اين روابط مي‌شوند.

📌 عدم مسئوليت پذيري

رابطه با زن شوهردار به دليل عدم مسئوليت پذيري آقايون باب ميل است. زماني كه يك مرد مجرد با دختر مجرد وارد رابطه مي‌شود؛ مسئوليت پذيري شكل مي‌گيرد. اما هنگامي كه رابطه با زن شوهر دار وجود داشته باشد؛ مسئوليتي وجود نخواهد داشت. و مرد معمولا به عنوان سرگرمي به اين رابطه نگاه مي‌كند.

📌 قرار ملاقات هاي راحت | رابطه با زن شوهردار

قرار ملاقات هاي راحت از ديگر دلايل رابطه با زن متاهل است. به دليل اينكه خانم هاي متاهل آزادي بيشتري را تجربه مي‌كنند؛ راحت تر از دختران مجرد مي‌توانند قرار ملاقات داشته باشند.

عواقب رابطه با زن شوهردار

رابطه با زن متاهل عواقب و معايب زيادي را به همراه دارد. با هر دليل كه با چنين افرادي وارد اين رابطه شده ايد؛ بايد عواقب آن را نيز در نظر بگيريد. در اين بخش مقاله راجع به عواقب رابطه با زن شوهردار توضيح داده ايم.

🔹 شايد بخشي از نقشه انقام زن شوهر دار باشيد.

🔹 خيانت زن شوهر دار به احتمال زياد شامل شما نيز خواهد شد.

🔹 زن شوهر دار هرگز به خاطر شما همسر خود را ترك نخواهد كرد.

🔹 رابطه با زن شوهر دار سست است و احتمال پايان رسيدن آن وجود دارد.

🔹 استرس لو رفتن رابطه هميشه باعث سلب آرامش شما مي‌شود.

🔹 احساس گناه و عذاب وجدان را هميشه تجربه خواهيد كرد.

راه هاي قطع رابطه با زن شوهردار

معمولا عذاب وجدان و حال بدي كه افراد در رابطه با زن متاهل تجربه مي‌كنند؛ آنها را به سوي قطع رابطه هدايت مي‌كند. در اين بخش مقاله راجع به روش هاي قطع رابطه با زن شوهر دار را توضيح داده ايم.

✨ با زن متاهل صحبت كنيد

يكي از راه هاي قطع رابطه با زن شوهردار اين است كه با خانم متاهل صحبت كنيد. براي اين قضيه بايد شرايط مناسبي را فراهم كنيد تا بتوانيد به صورت راحت و با آرامش با خانم صحبت كنيد. او را آگاه كنيد كه قصد ادامه رابطه نداريد و ديگر نمي‌خواهيد اين رابطه را پيش ببريد.

✨ ارتباط خود را به كل قطع كنيد

يكي از روش هاي قطع رابطه با زن شوهردار، اين است كه رابطه خود را به كل با او قطع كنيد. زماني كه با او صحبت كرديد و او را از تصميم خود آگاه كرديد؛ وقت آن رسيده كه ديگر هيچ ارتباطي با او نداشته باشيد. ارتباط خود را كامل قطع كنيد و تمامي چيزهايي كه مربوط به روابط شما با اين خانم است را پاك كنيد.

✨ بر تصميم قاطعانه خود بمانيد

براي قطع رابطه با زن شوهردار حتما بايد تصميم قاطعانه بگيريد. با خودتان رو راست باشيد و خود را باور داشته باشيد. كه ادامه اين رابطه درست است يا خير؟ و سپس بر تصميم خود پايبند باشيد.

✨ شركت در جمع هاي دوستانه

بعد از قطع رابطه با زن شوهردار بهتر است كه تنها نمانيد. در جمع هاي خانوادگي و دوستانه شركت كنيد و احساسات منفي خود را رفع كنيد. حتي مي‌توانيد مراقبه داشته باشيد و به ورزش بپردازيد. اين تفريحات شما را از تنهايي و انزوا دور مي‌كند.

✨ از روانشناس كمك بگيريد

براي قطع رابطه با زن شوهردار بهتر است كه از روانشناس راهنمايي بگيريد. بعد از اينكه تصميم خود را گرفتيد و قصد جدايي داشتيد، بهتر است كه حتما از روانشناس راهنمايي بگيريد. روانشناس به شما كمك مي‌كند كه به تصميم خود پايبند باشيد. همچنين احساسات خود را با روانشناس در ميان بگذاريد.

كلام آخر

اگر به شيوه منطقي نگاه كنيم، رابطه با زن شوهردار اشتباه است. و مي‌تواند آسيب هاي بسيار زيادي به شما وارد كند. اما اگر يك بار وارد چنين رابطه اي شده ايد؛ بهتر است كه از روانشناس براي قطع رابطه كمك بگيريد. روانشناس كمك مي‌كند كه بر تصميم خود پايبند باشيد و از اين روابط بدون چهارچوب خارج شويد. مركز مشاوره آواژه به صورت تلفني و حضوري به شما مراجعين گرامي خدمات ارائه مي‌دهد. جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره زير تماس حاصل فرماييد.

براي دريافت مشاوره در زمينه رابطه با زن متاهل مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره 02191002360 و يا از طريق تلفن هاي ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نماييد.

منبع: رابطه با زن شوهردار | 5 راه قطع رابطه با زن شوهر دار

امتیاز:
بازدید:
[ ۴ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۶:۱۲:۳۱ ] [ آواژه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی