آواژه
ارائه خدمات روانشناسي

بازي هاي جنسي با همسر يكي از ابعاد رابطه جنسي و همچنين پيش نوازي محسوب مي‌شود. براي برقراري رابطه جنسي زوجين به تحريك كافي نياز داشته بايد به سطح مشخصي از برانگيختگي برسند. اضافه كردن كمي خلاقيت و تنوع به روش هاي هميشگي رابطه جنسي، رابطه را از حالت هميشگي خارج كرده و باعث صميميت و علاقه بيشتري ميان زوجين مي‌شود. البته اينكار نياز به شناخت بدن همسر و همچنين علايق او دارد.

به همين دليل بهتر است بعد از گذشت مدتي از رابطه، راهكارهاي جديد را امتحان كنيد. نحوه تحريك افراد با يكديگر متفاوت است و هر فردي فانتزي هاي جنسي مختلفي دارد. زوجين بايد راه هاي مختلفي را امتحان كرده تا سليقه خود و همسرشان را پيدا كنند.

براي دريافت مشاوره در زمينه بازي هاي جنسي با همسر مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره  02191002360 و يا از طريق تلفن هاي ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگيريد.

منبع: بازي هاي جنسي با همسر را امتحان كنيد | 7 بازي جنسي

بازي هاي جنسي با همسر

استفاده از بازي هاي جنسي با همسر در رابطه جنسي، نياز به خلاقيت و انرژي دارد. بسياري از زوجين به دليل ويژگي هاي شخصيتي شان از اين كار خجالت كشيده و يا لزومي به انجام اين كار نمي‌بينند. اما فراموش نكنيد كه رابطه جنسي يكي از بخش هاي مهم رابطه محسوب مي‌شود و افراد بايد براي آن برنامه ريزي داشته و به آن اهميت دهند. بهره گيري از روش هاي مختلف به افراد كمك مي‌كند تا انگيزه بيشتري براي برقراري رابطه داشته و در اين زمينه با شريك خود نيز همكاري كنند. در اين مقاله به بررسي چند مورد از اين روش ها مي‌پردازيم.

 

انواع بازي هاي جنسي با همسر

منظور از بازي هاي جنسي با همسر، استفاده از تكنيك هاي بيشتر براي تحريك است. برخي از افراد به روش هاي معمولي برانگيختگي را تجربه نمي‌كنند و يا نياز به ميزان تحريك بيشتري دارند. با استفاده از اين بازي ها افراد نه تنها مي‌توانند رابطه جنسي خود را راحت تر آغاز كنند؛ بلكه لذت بيشتري نيز دريافت مي‌كنند. برخي از اين بازي ها به شرح زير هستند.

🔸استفاده از پوزيشن هاي جنسي جديد

پوزيش هاي جنسي تنوع زيادي داشته و هر يك كاربردي دارند. البته امتحان كردن همه انواع پوزيشن ها توصيه نمي‌شود. چرا كه احتمال بروز آسيب هايي وجود دارد. اما افراد بايد با توجه به توانايي بدني و همچنين علايق خود پوزيشني را انتخاب كرده و به شريك خود نيز توجه داشته باشند.

گاهي زوجين تنها به يك حالت عادت كرده و تا مدت ها از آن استفاده مي‌كنند. اما با اين كار رابطه وارد حالت يكنواختي مي‌گردد. به همين دليل بهتر است همواره حالات برقراري رابطه جنسي خود را تغيير داده و تنوع ايجاد كنيد. 

🔸 بازي هاي جنسي با همسر | لباس و آرايش هاي متنوع

استفاده از لباس هاي مختلف و همچنين آرايش مو و صورت متفاوت نيز از انواع بازي هاي جنسي با همسر محسوب مي‌شود. ظاهر افراد نقش مهمي در رابطه جنسي داشته و افراد بايد به آن اهميت دهند. مي‌توانيد در اين مورد با همسر خود صحبت كرده و از فانتزي هاي او در رابطه جنسي مطلع شويد. همچنين به بهداشت فردي نيز اهميت داده و آن را جدي بگيريد. همچنين در استفاده از اين لباس ها زياده روي نكنيد. چرا كه اگر زماني نتوانيد از اين روش استفاده كنيد برقراري رابطه جنسي به صورت معمولي برايتان دشوار خواهد شد.

🔸اهميت دادن به پيش نوازي

پيش نوازي يكي از مهم ترين بخش هاي بازي هاي جنسي با همسر محسوب مي‌شود. بسياري به آن هيچ اهميتي نداده و مستقيما سراغ دخول و شروع رابطه مي‌روند. در واقع در زمان معاشقه افراد مي‌توانند از بازي هاي مختلف براي تحريك شريك خود استفاده كنند. همچنين هر چه مدت زمان پيش نوازي بيشتر شود؛ دو نفر لذت بيشتري از رابطه مي‌برند. حتي اين مورد براي افرادي كه مبتلا به انواع اختلالات جنسي نيز هستند؛ بسيار مناسب است. و آنها را هم از نظر ذهني و هم جسماني آماده مي‌كند.

🔸بازي هاي جنسي با همسر | غافلگير كردن همسر

معمولا بيشتر افراد از غافلگير شدن لذت مي‌برند. اگر اين غافلگيري به روش درست انجام شود. زوجين مي‌توانند با انجام حركاتي در رابطه جنسي همسر خود را غافلگير كرده و رابطه جنسي خوشايند تري را تجربه كنند. براي مثال بستن چشم هاي همسر به صورت ناگهاني و يا بوسيدن او غافلگيري هاي كوچك و موثري هستند كه مي‌توانيد از آنها استفاده كنيد. معمولا زماني كه چشم ها بسته هستند؛ حواس ديگر فعال تر مي‌گردند و افراد محرك هاي محيطي را بيشتر احساس مي‌كنند.

🔸حركات موزون دو نفره

يكي ديگر از انواع بازي هاي جنسي با همسر، انجام حركات موزون دو نفره و يا به صورت تنهايي است. رقصيدن باعث بالارفتن ميزان جريان خون و همچنين ترشح هورمون هاي شادي آور مي‌گردد و رابطه جنسي را براي زوجين لذت بخش تر مي‌كند. البته اين حركات را به آرامي انجام داده و خود را خسته نكنيد. همچنين اگر همسر شما مايل به انجام ينكار نيست؛ بهتر است او را مجبور نكنيد. همينكه قبل از رابطه كمي فعاليت داشته باشيد و يا از موسيقي لذت ببريد؛ خود باعث بالارفتن كيفيت رابطه مي‌گردد.

🔸بازي هاي جنسي با همسر | استفاده از زبان جنسي

صحبت كردن در مورد مسائل جنسي با همسر مي‌تواند باعث آمادگي ذهني دو نفر براي رابطه جنسي گردد و همچنين باعث شناخت بيشتر گردد. البته نبايد در اين كار زياده روي شود و يا از تمسخر بدن همسر استفاده كرد. شوخي هاي جنسي آدابي دارند كه بهتر است از چهارچوب آنها خارج نشويد. به طور كلي حس شوخ طبعي باعث احساس راحتي در افراد شده و عملكرد بهتر افراد را در رابطه در پي خواهد داشت. در بازي هاي جنسي با همسر، صحبت كردن نقش مهمي دارد و مي‌تواند باعث لذت بيشتر گردد.

🔸نقاشي روي بدن

از انواع بازي هاي جنسي با همسر مي‌توان به نقاشي روي بدن اشاره كرد. تحريك نقاط حساس و تحريك پذير افراد، نقش موثري در رابطه جنسي دارد. با اينكار افراد هم مي‌توانند همسر خود را تحريك كرده و هم با بدن او بيشتر آشنا گردند. منظور از نقاشي كشيدن استفاده از انگشتان براي ترسيم روي بدن است. اينكار بايد به آرامي انجام شود. افراد مي‌توانند طرحي را روي بدن ديگري كشيده و از او بخواهند تا اين طرح را حدس بزند. 

مزاياي استفاده از بازي هاي جنسي

فراموش نكنيد كه در استفاده از بازي هاي جنسي با همسر قوانيني گذاشته و حتي جايزه و يا مجازات تعيين كنيد. اينكار باعث هيجان بيشتر شده و افراد را ترغيب مي‌كند تا خلاقيت بيشتري به خرج دهند. اين بازي ها قطعا تاثيرات مثبتي بر رابطه گذاشته افراد را بيشتر مشتاق مي‌كند. برخي از مزاياي بهره گيري از اين بازي ها شامل موارد زير مي‌شوند.

پديدايي رابطه احساسي صميمي تر

تعاملات بيشتر ميان زوجين

شناخت از يكديگر

تقويت خلاقيت و نوآوري در افراد

بي نيازي از روش هاي ديگر براي برطرف كردن نياز جنسي

درمان اختلالات جنسي مختلف

سخن پاياني

بسيار مهم است كه بعد از استفاده از بازي هاي جنسي باهمسر در رابطه جنسي خود به شكل فعال تري عمل كنيد. بسياري از افراد بلافاصله بعد از ارگاسم، ديگر به همسر خود اهميتي نداده و يا رابطه را ادامه نمي‌دهند. اما با استفاده از اين روش، تاثير آن را حتي بعد از رابطه جنسي نيز مشاهده خواهيد كرد. نكته حائز اهميت اين جاست كه افراد بايد در مورد اين بازي ها با همسر خود صحبت كرده و از رضايت او نيز اطمينان حاصل كنند. همچنين نحوه انجام درست و به موقع آنها نيز بسيار اهميت دارد. افراد مي‌توانند در اين زمينه با يك مشاور جنسي مشورت كرده و از او كمك بگيرند.

براي دريافت مشاوره در زمينه بازي هاي جنسي با همسر مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره  02191002360 و يا از طريق تلفن هاي ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگيريد.

منبع: بازي هاي جنسي با همسر را امتحان كنيد | 7 بازي جنسي

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۰۶:۰۳:۳۳ ] [ آواژه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی