آواژه
ارائه خدمات روانشناسي

سكس گروهي يكي از انواع فانتزي هاي جنسي است كه گاهي افراد آن را عملي مي كنند. يكي از اصول رابطه تعهد است كه رابطه جنسي از ان مستثني نيست. اشتراك شريك خود مخصوصا در سكس رفتاري غيراخلاقي تلقي مي شود. چيزي كه در گذشته به عنوان خيانت تلقي مي شد؛ امروزه تبديل به يك فانتزي و تنوع در رابطه شده است. 

منبع: سكس گروهي چيست | عوارض و علل تمايل به تريسام

سكس گروهي

سكس گروهي به معني رابطه ي جنسي با بيش از يك نفر و به طورهمزمان است. انواع مختلفي دارد كه در مورد آنها توضيح خواهيم داد. از عواقبي كه بر روي رابطه و سلامت روان فرد دارد؛ نبايد غافل شد. در برخي كشور كلاب هايي براي اين افراد وجود دارد كه به سكس گروهي مي پردازند.

علل تمايل به سكس گروهي

علت مشخصي ندارد و مجموعه اي از عوامل باعث شكل گيري اين ميل در افراد مي شود.

?تجربيات دوران كودكي

سابقه تجاوز يا مشاهده ي اين رفتار توسط كودك در اطرافيان، در بزرگسالي او را در معرض بروز اين رفتار مي گذارد.

?تماشاي پورن و سكس گروهي

فرد ممكن است فقط به دليل حس كنجكاوي به دليل تماشاي اين رفتار در فيلم هاي پورن دست به انجام اين كار بزند.

?بايسكشوال

افراد بايسكشوال به دليل گرايش جنسي به هر دو جنسيت زن ومرد ممكن است اين رفتار را امتحان كنند.

?ايجاد تنوع در رابطه با سكس گروهي

يكي از بهانه هايي كه فرد براي راضي كردن شريك خود مي اورد ايجاد تنوع در رابطه است. دانستن اين نكته قبل از تن دادن به اين نكته ضروري است كه بعد از انجام سكس گروهي ممكن است حس هاي خوبي را تجربه نكنيد و حتي تبديل به عاملي براي جدايي شود. براي تنوع دادن به رابطه ي خود راه هاي ديگري نيز وجود دارد كه با كمك يك روانشناس يا سكستراپيست مي توانيد ان ها پيدا كنيد.

انواع مختلف سكس گروهي

▪️تريسام يا سكس سه نفره

ممكن است براي اولين بار با يك نفر و شخصي شروع كنيد كه از اشنايان شما باشد ولي مطمئنا هر سه نفر راضي از اين رابطه بيرون نخواهند رفت. سه مرد، سه زن، دو مرد با يك زن يا دو زن با يك مرد حالاتي است كه ممكن است رابطه جنسي سه نفره شكل بگيرد. معمولا سكس سه همجنس در رابطه همجنس خواهي شكل مي گيرد.

▪️فورسام يا سكس چهار نفره

در اين نوع رابطه چهار نفر به طور همزمان به رابطه ي دهاني، مقعدي و دخول واژينال مي پردازند كه بستگي به جنسيت انها دارد. فورسام نيز مانند تري سام در جامعه افراد همجنس خواه، رايج است.

▪️سكس ضربدري

در سكس ضربدري دو زوج با شريك هاي يكديگر رابطه جنسي دارند كه مي تواند به نوعي فورسام باشد. براي آشنايي با عوارض سكس ضربدري كليك كنيد.

▪️رابطه تلوريسم

در رابطه تلوريسم كه يك رابطه ي سه نفره است نفر سوم به تماشاي رابطه دو نفر ديگر مي پردازد. در واقع در تلورسيم مرد تمايل دارد رابطه جنسي همسر خود را با فردي ديگر تماشا كند و از اين طريق برانگيختگي جنسي يا ارگاسم را تجربه مي كند.

مهم ترين دليل رابطه جنسي گروهي

طبق تحقيقات انجام شده مهم ترين دليل سكس گروهي فشار يكي از زوجين است و هميشه دو طرف به طور كامل راضي نيستند. يكي از آنها تنوع طلبي و نارضايتي جنسي را بهانه مي كند و با مثال اطرافيان شريك خود را قانع مي كند.

سردرگمي در ميل جنسي

البته سردرگمي در هويت و ميل جنسي نيز يكي ديگر از عوامل مي باشد. اگر افراد بعد از سن بلوغ ميل جنسي خود را به طور كامل پيدا نكنند؛ ممكن است در روابط خود به  انجام چنين رفتارهايي بپردازند.

خودخواهي و خودشيفتگي

خودخواهي و خودشيفتگي يك نفر در رابطه شخص ديگر را مجبور به ارضاي نياز هاي خود ميكند. دراينجا به اهميت عامل سلامت روان در انتخاب شريك پي مي بريم.

عواقب سكس گروهي

علاوه بر احتمال ابتلا به انواع بيماري هاي مقاربتي، عارضه هاي رواني زيادي تا مدت ها بعد از سكس هاي گروهي باقي مي ماند. كابوس هاي شبانه، از بين رفتن اعتماد بين زوجين، خيانت، اضطراب و افسردگي از عوارض سكس گروهي هستند.

درخواست همسر براي رابطه گروهي

اگر همسرتان از شما چنين درخواستي داشت؛ ابتدا عصباني نشويد و راجع دليل علاقه ي او به چنين رفتاري سوال بپرسيد. ابتدا پاسخ نه دهيد و با مطالعه و تحقيق او را قانع كنيد. از او بپرسيد ايا درمورد عملي كردن اين فانتزي برنامه اي هم دارد؟ ايا به شما هم به عنوان همسر خود فكر كرده است؟ از اين موضوع فرار نكنيد و با فكر كردن به طور منطقي در مورد ان با همسر خود برخورد كنيد. براي كمك به همسر خود از يك متخصص مشورت بگيريد و او را سرزنش نكنيد.

سخن پاياني

پيشنهاد رابطه گروهي به معني عدم علاقه همسر به شما نيست. اما ايجاد تنوع در رابطه دليل قانع كننده اي براي سكس گروهي محسوب نمي شود. بعد از انجام تمام راهكارهاي ذكر شده، به طور مستقيم و واضح جواب نه بدهيد و در عوض روي مهارت هاي زناشويي خود بيشتر كار كنيد. اگر وسوسه شده ايد كه به اين پيشنهاد بله بگوييد، هر چه سريع تر براي دريافت مشاوره با شماره هاي درج شده تماس بگيريد. در آخر مراجعه به يك روانشناس يا سكستراپيست به شما در رويارويي با اين موضوع كمك خواهد كرد.

براي دريافت مشاوره در زمينه سكس گروهي مي توانيد با برترين متخصصان در مركز مشاوره روانشناسي آواژه از طريق شماره  02191002360 تماس بگيريد.

 

 

سوالات متداول

تري سام به چه معناست؟

به رابطه جنسي سه نفره تري سام مي گويند.كه مي تواند بين سه مرد، سه زن، يك مرد با دو زن و يا يك زن با دو مرد باشد.

انواع سكس گروهي كدام اند؟

تري سام، فورسام، تلوريسم  سكس ضربدري از انواع سكس هاي گروهي هستند.

در واكنش همسر به درخواست سكس گروهي بايد چه كرد؟

مي توانيد با تحقيق و سوال پرسيدن در اين مورد با همسر خود همدلي كنيد؛ از يك سكستراپيست كمك بگيريد و در اخر اگر ميلي به انجام اين كار نداريد، صريحا نه بگوييد.

منبع: سكس گروهي چيست | عوارض و علل تمايل به تريسام

امتیاز:
بازدید:
[ ۶ تير ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۲۱:۰۳ ] [ آواژه ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی